Lilleulv_ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Min nokia n82 er fuktskadet og jeg må ha ny mobil! Noen som har forslag til meg? Jeg har ikke oversikt i det hele tatt, og det er jo så mye. Var veldig fornøyd med n82 forsåvidt, men vil jo alltid ha noe bedre... Må være nokia eller S.E. Lenke til kommentar
Lilleulv_ Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Kan oppdatere med at det står mellom HTC Hero, Sony Ericsson C905 og W995, eller Nokia N86 etter å ha surfet litt Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vel, hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt Hero, uten å tvile et eneste sekund. jeg har ikke den selv, men har "sett" på det litt. en kompis av meg har den.Den kjører jo Android. personlig jeg er kjempe fornøyd med Android. Broren min har SE C905. Så jeg har vært bort i den og. den er jo grei mobil, den og, men jeg ble ikke imponert, for å være ærlig. riktig nok har den mye bedre kamera enn Hero. Men det spørs jo litt hva du vektlegger mest da. Du får sannsynligvis mye bedre svar dersom du skriver litt mer: f.eks hva du vektlegger mest, hva er must, osv. Lenke til kommentar
stooy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Av de der.. Helt klart htc hero... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hero anbefales. Jeg har knotet litt på den og skal hente min egen i hentebua til Netshop i ettermiddag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå