Aetius Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Bidragene til "Ditt beste bilde"-konkurransen er nå lagt ut i galleriet. Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Var en del halvhjerta forsøk her.. noen som ikke har giddet å rotere bildet sitt engang? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jøss, det var litt av et galleri! Jeg ble ihvertfall inspirert til å gå ut med kameraet av å se igjennom alle de flotte bildene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes det var mye bra der! Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mange bra bilder her Og det blir spennende å se hvem som vinner. Kan ikke si jeg misunner juryen som må slite med å sammenligne så mange bra bilder av vidt forskjellige ting, men jeg gleder meg til å se hva den kommer frem til. Etter selv å ha kikket på bildene har jeg sett meg ut 15-20 jeg synes er aktuelle for å stikke av med seieren, men å velge blandt de ville være vanskelig. Lykke til til juryen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Rotere bildet riktig vei bør kanskje være ett minimum...ett annet problem som jeg også sliter med er ved vann/landskap at bildet heller mot venstre eller høyre. Dette er noe man kan fikse i de fleste programmene som følger med kameraet, hvis ikke er picasa som kan lastes ned gratis på google.no ett bra tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 En del nybegynnere som har levert inn bildene sine i den tro om at det var et kjempebra bilde, men som kanskje faller utenfor på grunn av ting som at bildet er skeivt, synes jeg ikke noe om å kommentere nedlatende til. Fotografen har sendt inn sitt beste forsøk og synes det skal stå i respekt av det. Jeg gidder ikke å begynne noen bildekritikk her på bildene og synes derimot det var masse flotte bilder. Som den i-siste-liten-personen som jeg er, så klarte jeg ikke å sende inn mitt bidrag, ettersom jeg fikk for meg at det var 1 Oktober som var fristen. Men lykke til, til de jeg ser har en reell mulighet her Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 kjempebra at JP har en utskriftskampanje på gang. Gjør det mye billigere å pryde veggen med noen av disse fine bidragene Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg må innrømme at jeg er fornøyd med at det er "dårligere" bilder enn mitt i galleriet. Mindre fornøyd med at det er alt for mange bilder som er "bedre" enn mitt... Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke er dommer. For vi er virkeligt ude i at svare på om en vinen eller maden smager bedst... Nogle er bearbejdet meget, andre helt rå (som jeg antager de u-drejede er). Men gør det selve billedet dårligere at det (endnu) ikke er efterbehandlet? Der stod faktisk "du sender oss det beste bildet du noensinne har tatt" Så hvis man nu skal være hård, og læse dette helt bogstaveligt, så KAN man jo tolke det at man skulle sende det billede man faktisk tog, og ikke et efterbehandlet billede. Så med den fortolkning kan man jo starte med at frasortere alle der er efterbehandlede!! ... Men det er jo en fortolkning, så jeg synes bestemt ikke man kan tillade sig at afskrive de u-efterbehandlede af den grund, da man ikke ved hvordan den der har taget billedet har læst opgaven. Skal lige skynde mig at sige at jeg ikke selv deltager, og heller ingen jeg kender har sendt ind, så jeg har ikke 'noget i klemme'. Det bliver et svært arbejde for den juryen, selvom nogle selvfølgeligt hurtigt kan frasorteres, men resten... Som sagt glad for at det ikke er mig der skal vælge. Endret 18. august 2009 av EskeRahn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Sett igjennom alle bildene nå. VELDIG mange bra bilder Men også mange bilder som ikke er brukt tid på, typiske facebook bilder av noen folk osv.. Har valgt meg ut en favoritt.. Lov til å poste? Stakkars juryen XD Blir vanskelig å velge når alle bildene har forskjellig tema Endret 18. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har valgt meg ut en favoritt.. Lov til å poste? Jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være lov.. poste link ihvertfall.. men så er jeg jo ikke ansvarlig for konkurransen heller Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Her var det mye tøffe saker. Det er kult at dere offentliggjør alle bidragene, så man kan få et lite overblikk over alt det bra folk presterer - og få jekket ned forhåpningene litt før dommen faller. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 gadd ikke sende inn bidrag, da jeg regnet min sjangse for å vinne til å være lik 0. Hadde det vært premie til "lucky loser's" skulle jeg nok sendt inn Vet det var litt pinglete av meg... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Var ikke ment som nedlatende, jeg skriver hvis du leste alt at jeg sliter med samme problemet selv, og at det finnes en løsning på det. En del nybegynnere som har levert inn bildene sine i den tro om at det var et kjempebra bilde, men som kanskje faller utenfor på grunn av ting som at bildet er skeivt, synes jeg ikke noe om å kommentere nedlatende til. Fotografen har sendt inn sitt beste forsøk og synes det skal stå i respekt av det. Jeg gidder ikke å begynne noen bildekritikk her på bildene og synes derimot det var masse flotte bilder.Som den i-siste-liten-personen som jeg er, så klarte jeg ikke å sende inn mitt bidrag, ettersom jeg fikk for meg at det var 1 Oktober som var fristen. Men lykke til, til de jeg ser har en reell mulighet her Lenke til kommentar
mingu Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 sukk, denne vinner jeg garantert ikke. her er mine favoritter: Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Folkens, link heller til favorittene deres, i stedet for å sette inn kjempestore bilder i posten, evt i det minste skjul dem i spoilertags. Endret 19. august 2009 av Aetius Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Syns slike åpne konkurranser er mest flask... som å spille lotto, men med bedre odds. Er gla jeg ikke er med på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg