jonastb Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) hei jeg er en gutt på 13 år som nettop har begynt å trene, men jeg er redd for at jeg kommer til å trene feil, håper dere kan hjelpe meg med å sette opp et treningsprogram : ) takk på forhånd Endret 18. august 2009 av jonastb Lenke til kommentar
Robols Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Skjønner ikke helt spørsmålet ditt. Men les her Og denne kan også være kjekk Endret 18. august 2009 av Jompa. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Les nybegynner tråden og finn et program for nybegynnere, begynn lett og øk etterhvert når du er klar for det. Lenke til kommentar
jonastb Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) men er litt usikker på hvordan man utfører stangroing, sideplanken, markløft og frontbøy. pluss at jeg ikke kan gjøre benkpress her hjemme. Endret 18. august 2009 av jonastb Lenke til kommentar
Robols Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Men da googler du bare det du lurer på, eller du trykker på linken jeg har posta ovenfor. http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå