Pokey Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg vet at dere har noen. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 lol, kjempe norsk bra for først bilde Har kommet over MANGE slike reklamer selv, værste er jo at folk faktisk går på det/tror på det. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Likte slanke-sprayen, tror jeg bestiller og setter den ved siden av Vitaepro'en min. Endret 18. august 2009 av Grix Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Slankespray er fake. Den leder deg til vektklubben.no hvor de forteller deg at den eneste måten å slanke seg på er å trene Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Slankespray er fake. Den leder deg til vektklubben.no hvor de forteller deg at den eneste måten å slanke seg på er å trene ò_Ó Teite vektklubb:| Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De jævla reklamene til evony eller hva faen det spillet heter, med alle puppedamene.. de dukker opp overalt, gjerne flere ganger på en side, og de er ikke ekte engang D: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De jævla reklamene til evony eller hva faen det spillet heter, med alle puppedamene.. de dukker opp overalt, gjerne flere ganger på en side, og de er ikke ekte engang D: Indeed. Eg blir mektig forbanna kvar gong eg må sjå det før ei SP episode på allsp... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ikke heeelt en syk internett reklame, men det er vel der den dukket opp først: Advarsel! Man kan bli litt flau av å være norsk... http://www.youtube.com/watch?v=JupxBWkQq6s Endret 19. august 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 De jævla reklamene til evony eller hva faen det spillet heter, med alle puppedamene.. de dukker opp overalt, gjerne flere ganger på en side, og de er ikke ekte engang D: Kunne ikke vært mer enig med deg! De er så ekstremt distraherende. Begynte å lure på hva det spillet EGENTLIG handlet om. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Evony er en scam etter min mening. Dvs, det er faktisk et reellt spill, men de har stjålet artwork fra diverse websider og stjålet gameplay og utseende fra blant annet civilization. Jeg håper INDERLIG at de blir saktsøkt for brudd på copyright og at eierne blir slått personlig konkurs. http://en.wikipedia.org/wiki/Evony Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dere henger for mye på wow sider... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke heeelt en syk internett reklame, men det er vel der den dukket opp først: Advarsel! Man kan bli litt flau av å være norsk... http://www.youtube.com/watch?v=JupxBWkQq6s ugh, takk for advarsel :< Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Første gang, annen gang tredje gang, solgt! Til den distingverte herren på bakeste rad med diaré! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I don't get it! Men allikevel det hørtes nesten ut som en Apple reklame. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Første gang, annen gang tredje gang, solgt! Til den distingverte herren på bakeste rad med diaré! Åh herregud som jeg lo, 1370 liter med basjeplass.... HAHAHA Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I don't get it! Men allikevel det hørtes nesten ut som en Apple reklame. Les igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå