xypher606 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg er veldig glad i gulrøtter. Aller best liker jeg det litt mykere partiet inni gulroten. Er det flere som er enige med meg? Hva er egentlig forskjellen på den ytterste og innerste delen av gulroten? Jeg syns de skulle lage egne gulrotpakker med det myke partiet, som f.eks kunne hett "gulrot-filét" eller lignende. Det hadde vært topp! Nei nei! Det kunne hett "gulrot indre-filét" De pakkene hadde jeg kjøpt mage av altså... da hadde jeg slippi å gnage vekk det ytre partiet som ikke er like godt Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Haha, indrefilet av gulrot Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (Gull)rot indrefilet hadde blitt en winner,liker også den hvite partiet inni ! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Haha, for en artig tråd. Så søt Trusefar er Enig med deg. Prøv å send forslaget til de som lager gulrøttene Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Enig Det er det som er inni gulrota som er best ja! Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Hurra, jeg trodde jeg var den eneste som hadde merket dette "fantastiske godet"! Så koselig å se at flere har lagt merke til dette i gulroten:) Jeg fikk idéen om å lage denne tråden mens jeg spiste gulrøtter på jobben. Jeg pleier å dele de i 4 med en kniv, (slik at de blir 4 lange gulrot-stenger) - og så gnager jeg ut det mykere partiet i midten med tennene. NAM! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hurra, jeg trodde jeg var den eneste som hadde merket dette "fantastiske godet"! Så koselig å se at flere har lagt merke til dette i gulroten:) Jeg fikk idéen om å lage denne tråden mens jeg spiste gulrøtter på jobben. Jeg pleier å dele de i 4 med en kniv, (slik at de blir 4 lange gulrot-stenger) - og så gnager jeg ut det mykere partiet i midten med tennene. NAM! Jeg pleier alltid å gnage vekk "ytrefile`n?" på hele gulrota først slik at jeg sitter med indrefile`n til slutt. Det er en liten tålmodighetsprøve, men verdt strevet Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er nettopp det som er forskjellen på en god og en dårlig gulrot. Hvis ytterlaget er lett å få av, er den god, ellers dårlig. Gnager alltid vekk ytterlaget først selv, så spiser helst gulrot når ingen ser på Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Wow, trodde jeg var alene om dette her. Det inni er best! Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nå må dere lande på bakken her igjen. Grunnen til at det myke inni er så godt er jo på grunn av at du har brukt lang, lang tid på å gnage bort det ekle på utsiden! Om du kjøper ferdige indrefileter, så blir jo all sjarmen borte Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Spiser også det rundt først, og så det i midten. Men aller beste er revet gulrot Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Myke inni? Wtf? Hele gulroten er jo hard tvers gjennom. Dere tripper. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 ja, hele gulleroten består jo av ytrefilet. Hater at et par gulleroter smaker som såpe! Æsj Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Myke inni? Wtf? Hele gulroten er jo hard tvers gjennom. Dere tripper. Ta en bit av gulroten, se på den, er den oransje hele veien gjennom, eller har den et lysere punkt i midten? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Midten er helt klart best Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 pjuh! da vet jeg at jeg ikke var gal, da. jeg elsker også det innerste på guleroten! gnager av det ytterste laget, så jeg kan koose meg med det inni til slutt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er faktisk enig i at det som er inni er best. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fant en gulrot idag og tenkte jeg skulle konsentrere meg på midten. Og jommen det var nydelig! Innkjøp av gulerøtter neste gang jeg er på butikken! Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) hahahahahahaha tapere ass! :!: nå ser jeg for meg en hel gjeng som sitter å gnager på gulrøtter for å komme til det i midten dette må prøves Endret 24. august 2009 av person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå