SuperduperMarkus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal ta realfag for å kvalifisere meg for ingeniørstudier ettersom eg gjekk Medielinja på VGS og manglar realfag. Etter det eg har forstått held det med Matematikk R1 og R2, samt Fysikk1 for å verte kvalifisert? Problemet er at eg fryktar eg gapar for høgt når eg har tenkt å ta desse 3 faga over eit halvår frå Januar 2010. Det neste halvåret fram til Januar 2010 planlegg eg reising, og har med det ikkje anledning til å studere det neste halvåret. Med andre ord har eg kun anledning til å ta faga i vårsemesteret. Ser på meg sjølv som hverken spesielt god eller dårleg i mattematikk, men fryktar framleis at dette kan verte for mykje å dekke på eit halvt år. Nokon som sit med erfaringar på dette området? Nokon som har gjort det tidlegare? Kor omfattande og vanskeleg er eigentleg realfaga? Alle svar blir mottekne med stor takk! Jeah Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har erfaring frå Ingeniørforkurs over eit år. Det gikk heilt greit, men mest fordi eg tok det som oppfrisking etter å ha gått allmennfag. Eg hadde matte, fysikk og kjemi, medan resten blei søkt om fritak for. Hadde allverdens med tid på meg til å komme gjennom det og kunne nok klart det på eit halvt år dersom eg kutta ut fest, moro og slaraffenliv. Det er noko som heiter sommerkurs for generell studiekompetanse, men det blir sagt at man må ha disiplin for å fullføre. Forhøyr deg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå