Majjan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Men vil det bli det spillet vi har ventet på? Les mer Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Yey, synes Eartworm Jim var dritkult når jeg var ca. 8 år. Denne skal jeg kjøpe, håper den er like kult som de forrige, eller bedre :!: Endret 18. august 2009 av No_oN Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ville ikke anbefale det. Er ikke på langt nær så gode som de andre, men det er fortsatt et "ganske" bra Earthworm Jim spill. Så med mindre du ikke har de andre på pcen eller noen annen konsoll anbefaler jeg ikke å kjøpe det. Men når alt kommer til alt, er det jo ditt valg da. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ville ikke anbefale det. Er ikke på langt nær så gode som de andre, men det er fortsatt et "ganske" bra Earthworm Jim spill. Så med mindre du ikke har de andre på pcen eller noen annen konsoll anbefaler jeg ikke å kjøpe det. Men når alt kommer til alt, er det jo ditt valg da. Likevel som en fanboy, må jeg kjøpe det Hvis det er en dårlig etterligning er det bare å saksøke dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg