Resolver2009 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei! Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av en handsfree til iphonen, men sliter litt med å finne noe.. noen som har noen gode anbefalinger til hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis det er kablet du er ute etter kan jeg anbefale Skullcandy sin.. Finnes f.eks her veldig god lyd, og den sikrer enkel betjening av ipod for avspilling av musikk når du ikke prater i telefonen Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hvis det er kablet du er ute etter kan jeg anbefale Skullcandy sin..Finnes f.eks her veldig god lyd, og den sikrer enkel betjening av ipod for avspilling av musikk når du ikke prater i telefonen Takk for svar! Hva er sleek-in mic? kan jeg bruke den til å prate i også? Endret 18. august 2009 av Resolver2009 Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jada Se vedlagte bilde. Mikrofonen er i samme "klump" som knappen du enten tar/legger på en samtale, samt styrer musikken med. Et klikk for å starte/stoppe musikken. Kjapt dobbelttrykk for neste sang, eller tre kjappe trykk for forrige sang. Ganske så kjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå