Flaskepost Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg flyr nå rundt og handler og prøver å kolonisere planeter o.s.v. Men jeg blir jo hele tiden angripet på hjemplaneten, så jeg har jo ikke mulighet til å gjøre noe annet enn å sloss føler jeg. Blir jo lei....vil klare å bli stoooor makt jeg og, men når de kommer å tar planetene mine hele tiden vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å gjøre det. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hehe, er ganske irriterandes det ja.. Som pensjonert spore-kløpper er det beste rådet eg kan gi å kolonisere veldig tett, og finne lønnsome krydder-handler mellom planetane. Kanskje plassere nokre uber-turrets på planetane som er mest utsatt for angrep. Om du er uvenn med eit imperie, som fortsetter å angripe deg er det ein god ide å enten prøve å slutte fred eller knuse dei. Med nok turrets rundt byen og kanskje en uber turret etterkvart kan du berre skite i angrepa, sida dei ofte forsvinner av seg sjølv. Dette gjeld ikkje om det er Bor- æ, grox, soklart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå