Zerpent Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er det noen her som har hatt problemer med vanntanken til danger den som netconnection selger? Jeg har oppleved at to stykker har sprukket. Den første gangen var det bare en liten ubetydelig sprekk i toppen men jeg fikk ny av netconnection. Nå har den sprukket den nye jeg fikk også. Denne har sprukket skikkelig. Kan kanskje ta på meg en del av skulda selv. Den har sprukket rundt nipplene. Kanskje dette er fordi at jeg har skrudd de for hardt i men det finnes jo ikke noe info verken fra netconnection eller danger den om hvor mye en bør stramme sånn ca. Men det er ikke her tanken lekker. Den lekker i bunnen, der sylinderen er limt fast til bunnplata. Dette kan jo ikke være min feil. Skal prøve å få pengene tilbake fra netconnection, men før jeg sender dem en småirritert mail så kunne det vært kjekt å vite om noen av dere har hatt samme problem og om det er mulig å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det jeg vet sikkert, er at du ikke skal bruke mer en fingrene når du skrur inn niplene. Tror Dr. X har en sånn tank. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Rett og slett tåpelig at netconnection ikke opplyser om sånt. Jeg tenkte bare at det måtte være skikkelig tett. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er kjent fra andre forum, at man skal bestille de som er ferdig med nippler, som er blit satt fast med Epoxy, ikke med den tapen som følger med. rett og slett pga den feilen Så det er ikke bare du nei som har hatt problemet. Kan spørre etter erstattning og høre om de har en ferdig versjon til deg? -P- Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det jeg vet sikkert, er at du ikke skal bruke mer en fingrene når du skrur inn niplene.Tror Dr. X har en sånn tank. Jeg har en liggendes. Selv bruker jeg AquaComputer's AquaTuve(blå). Min er hel og fin.. vil du ha'n? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Takk for støtte Pritorian Jeg har ofte lurt på hvorfor de ikke kommer ferdig montert. Har skaffet meg ny tank så jeg skal prøve å få pengene tilbake eller annet utstyr til samme pris. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har en liggendes. Selv bruker jeg AquaComputer's AquaTuve(blå). Min er hel og fin.. vil du ha'n? Takk for tilbudet men jeg har også en Aquatube nå. :smile: Glimrende tank! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det jeg vet sikkert, er at du ikke skal bruke mer en fingrene når du skrur inn niplene.Tror Dr. X har en sånn tank. Jeg har en liggendes. Selv bruker jeg AquaComputer's AquaTuve(blå). Min er hel og fin.. vil du ha'n? Nei takk Jeg har en koblingsboks fra Elfa til tank. Ikke det peneste gud har skapt, men så er det heller ingen som ser den... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har ikke i det hele tatt jeg :o hehe... -P- Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 tror jeg har den beste vann tanken, en helt vanlig møvenpick is boks, nydelig form for eheim pumper og akkurat passe stor. og veldig billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå