Myst Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mener det 11 sifrede fødselsnummeret, som er en kombinasjon av fødselsdato og personnummer. F.eks 01018412459, skjønner du? Skulle gjerne ha tatt screenshot av feltene utfylt, men må kjøpe et produkt for å komme til den siden. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mener det 11 sifrede fødselsnummeret, som er en kombinasjon av fødselsdato og personnummer. F.eks 01018412459, skjønner du? Skulle gjerne ha tatt screenshot av feltene utfylt, men må kjøpe et produkt for å komme til den siden. Det der er et personnummer ;p Anyway, den måten der er samme jeg brukte. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 For meg så er det betydningen av fødselsnummer. Personnummer er kun de 5 siste sifrene i fødselsnummeret, men nok om det. Får du fortsatt feilmelding? Virker ganske rart da.. Vel, om du ikke får forhåndsbestilt kan du alltids be noen om å stikke innom rett etter åpningstiden og kjøpe en for deg Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 For meg så er det betydningen av fødselsnummer. Personnummer er kun de 5 siste sifrene i fødselsnummeret, men nok om det. Får du fortsatt feilmelding? Virker ganske rart da.. Vel, om du ikke får forhåndsbestilt kan du alltids be noen om å stikke innom rett etter åpningstiden og kjøpe en for deg Bestilte fra Gamezone igjen, håper de kommer til å ha den inne like raskt som Elkjøp. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja det spørs. Broren min nevnte noe om at han tok en tur innom og spurte, og fikk som svar at det var mulig de ikke fikk den på lager på tirsdag som annonsert men kunne ta noen ekstra dager. Får håpe det ikke er tilfellet da jeg tenkte å sende faren min på åpningstiden. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/535/ hehehe morsomt http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/537/ COMEON! Playstation! Endret 27. august 2009 av nipton Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Haha, festlig! :!: Og kjempenyhet for oss som har forhåndsbestilt fra Lefdal eller Elkjøp! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Haha, festlig! :!: Og kjempenyhet for oss som har forhåndsbestilt fra Lefdal eller Elkjøp! Ja, det var største grunnen til at jeg ville bestille der. De har den fortsatt ikke på lager da men, trykk på ''sjekk lagerstatus'' lengre ned på den siden. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Likte de nye reklamene for UK Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 60Gb versjonene kostet mer å produsere enn de andre og hvorfor skulle de komme med en Slim versjon som støtter bakover kompabilitet? tenk hvor mye hat Sony blant annet hadde fått for det. Hat for å inkludere bakoverkompabilitet i en ny modell? Merkelig påstand. Dessuten er kostnaden for å produsere PS2-silikon og relatert PCB (vil regne med at hovedkortene har slotter for det uansett, dvs. 0,- i kostnader) i dag neglisjerbar. Uavhengig hvilken prosess de velger å produsere ved. Grunnen til at de ikke gjorde det er nok fordi det kommer perfekt software-emulering om ikke så lenge (ryktene sier i alle fall så). Om dette mot formodning ikke skulle skje var det et stort feiltrinn å ikke inkludere bakoverkompabilitet i PS3 Slim. For min egen del venter jeg bare på at den eldre versjonen detter i pris. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Husk at hardwaren må lisensieres og kjøpes fra tredjepart. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 60Gb versjonene kostet mer å produsere enn de andre og hvorfor skulle de komme med en Slim versjon som støtter bakover kompabilitet? tenk hvor mye hat Sony blant annet hadde fått for det. Hat for å inkludere bakoverkompabilitet i en ny modell? Merkelig påstand. Dessuten er kostnaden for å produsere PS2-silikon og relatert PCB (vil regne med at hovedkortene har slotter for det uansett, dvs. 0,- i kostnader) i dag neglisjerbar. Uavhengig hvilken prosess de velger å produsere ved. Grunnen til at de ikke gjorde det er nok fordi det kommer perfekt software-emulering om ikke så lenge (ryktene sier i alle fall så). Om dette mot formodning ikke skulle skje var det et stort feiltrinn å ikke inkludere bakoverkompabilitet i PS3 Slim. For min egen del venter jeg bare på at den eldre versjonen detter i pris. Jeg kjøpte den gammle versjonen for 2500,- Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spaceworld har fått den i lager i dag for en pris av 3300 (webpris). Løp og hold av de som vil! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Elkjøps nettbutikk har den til 2795,- på forhåndsbestilling (tilgjengelig 01.09.09). Samme for Lefdal. Edit: Ah! Noen skrev det før meg. Endret 28. august 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Spaceworld har fått den i lager i dag for en pris av 3300 (webpris). Løp og hold av de som vil! Spaceworld slår til igjen med sine latterlige priser. Finnes det egentlig noen som noensinne har gjort et godt kjøp hos Spaceworld? Endret 28. august 2009 av Vice Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja det spørs. Broren min nevnte noe om at han tok en tur innom og spurte, og fikk som svar at det var mulig de ikke fikk den på lager på tirsdag som annonsert men kunne ta noen ekstra dager. Får håpe det ikke er tilfellet da jeg tenkte å sende faren min på åpningstiden. Fikk svar fra Gamezone.no at de får inn maskiner på Mandag. Håper at de også sender de ut med en gang de får de inn. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 :O hvor hvor Fra Alcamimport. men det tar visst 11-14 dager før jeg har den. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er en sjans for at jeg får stipendet før 1. September, så da er det bare å krysse fingrene! Tror dere at Elkjøp får omtrent samme butikkpris som nettpris? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Står nok pris i Elkjøp avisen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå