Jon_ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jonarvid - har du en lokal elkjøp? I så fall - dra dit og be dem matche nettprisen om de har varen på lager Jeg var faktisk innom der, men de ville bare selge en PS3 med ett spill til 2995. Og jeg ville ikke ha noen spill, så jeg bestilte på nett likevel. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da er det snakk om 250gb-varianten, og den koster det samme på nett. Du får vel ikke 120gb-varianten med spillbundle, tror jeg? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Da er det snakk om 250gb-varianten, og den koster det samme på nett. Du får vel ikke 120gb-varianten med spillbundle, tror jeg? Nei, det var 120 GB varianten. Og det var ikke en "offisiell" spillbundle, det var bare at du kunne velge et valgfritt spill i butikken. Kan jo legge til at Lefdal skulle ha 2995 for 120 GB uten medfølgende spill. Endret 15. desember 2009 av jonarvid Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det verdt å bytte den tykke mot den nye slim? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har alle priser på PS3 gått opp igjen sånn til før jul? Ser at alle linker som er i de siste sidene her ikke viser til korrekt pris (derav, prisøkning). Ser at på mpx.no har de den til 2590 kr, er det den rimeligste prisen og oppdrive? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dustinhome ? ha den til 2589 inkl frakt. I tillegg får du en ekstra kontroll langt rimeligere der.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har du noen erfaring med leveringstid ved Dustinhome? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Bestilte og betalte blant annet en PS3 den 15.12 før klokken 15:00. Rundt 15:00-16:00 sender de lastebil fra lageret i Sverige til posten i Oslo. (Litt usikker på tidspunktet, mulig det er enda senere). Siste bevegelse i pakkesporingen til posten er i Oslo i gårmorges. Antar pakken ligger på terminal i Bergen nå, og forhåpentligvis får jeg henteseddel i morgen. Edit: La til noe rundt tidspunkt Endret 17. desember 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som vet hvor lang til Elkjop.no bruker på å sende ut PS3er? Klønete nok så kjøpte jeg den uten å logge meg inn, så all info er ukjent om bestillingen min :-( Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Elkjøp har prisgaranti mot alle butikker (inkl. nett), så om man skriver ut bevis fra nett og tar med i butikk får man det til den prisen. Uten levering, selvsagt, så det blir jo billigere. Og om du bestiller på elkjop.no har du og mulighet til å velge Collect@store, som vil si at du henter og betaler i butikken Endret 17. desember 2009 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Elkjøp har prisgaranti mot alle butikker (inkl. nett), så om man skriver ut bevis fra nett og tar med i butikk får man det til den prisen. Uten levering, selvsagt, så det blir jo billigere. Og om du bestiller på elkjop.no har du og mulighet til å velge Collect@store, som vil si at du henter og betaler i butikken Nei collect@store var ikke mulig på PS3, sannsynligvis siden det var fri frakt. Syns det er merkelig hvor mye du uttaler deg om Elkjøp sine tilbud og rutiner Svein_Jarle, når det er så mye som er galt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jepp, samtidig så gjelder ikke prisgarantien nettpriser. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Folkens... hva med å lese litt før dere skriver? Det tar 5 sekunder å Google opp dette: http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stoler ikke lenger på slike garantier uansett. Husker jeg kjøpte Nintendo Wii lillejulaften for et par år siden til 2800-2900 hos Lefdal. De kjørte så vidt jeg husker 150% prisgaranti, og de fleste andre kjeder solgte Wii til 2200. De fleste andre var også utsolgt. Da jeg hørte hvordan det var med prisgaranti på Wiien, fikk jeg beskjed om at det ikke gjalt varer de fikk solgt uansett... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, og det betyr at man bare skal godta det? Det er ikke slik at hvis en butikkmedarbeider forteller med at reklamasjonsretten i Norge på en vaskemaskin er 1 år så må jeg forholde meg til det. Nei, står man på sitt og kjører saken videre får man gjennomslag. Det er det eneste som funker mot useriøse selgere som lager sine egne lover, regler og lokale prisgarantier. Har en kjede prisgaranti så har hele kjeden prisgaranti. Fordi om en lokal sjef har laget sin egen vri på prisgarantien betyr ikke det at du som kunde bare må godta det. Ta saken videre. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 PS3 Slim til 2495 hos Netshop. Lenke til kommentar
koffa Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja, og det betyr at man bare skal godta det? Det er ikke slik at hvis en butikkmedarbeider forteller med at reklamasjonsretten i Norge på en vaskemaskin er 1 år så må jeg forholde meg til det. Nei, står man på sitt og kjører saken videre får man gjennomslag. Det er det eneste som funker mot useriøse selgere som lager sine egne lover, regler og lokale prisgarantier. Har en kjede prisgaranti så har hele kjeden prisgaranti. Fordi om en lokal sjef har laget sin egen vri på prisgarantien betyr ikke det at du som kunde bare må godta det. Ta saken videre. Word! Jeg skulle kjøpe wii på lefdal forrige uke, den kostet 1990,- i butikken, men jeg hadde sett den for 1849,- et annet sted. Så jeg spurte om å få den til den prisen og da nektet den ene arbeideren å gi meg den prisen. Jeg stod på midt og etter en stund kom det en kar til og han løste problemet med en gang, fikk den for 1849,-. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Elkjøp har prisgaranti mot alle butikker (inkl. nett), så om man skriver ut bevis fra nett og tar med i butikk får man det til den prisen. Uten levering, selvsagt, så det blir jo billigere. Og om du bestiller på elkjop.no har du og mulighet til å velge Collect@store, som vil si at du henter og betaler i butikken Nei collect@store var ikke mulig på PS3, sannsynligvis siden det var fri frakt. Syns det er merkelig hvor mye du uttaler deg om Elkjøp sine tilbud og rutiner Svein_Jarle, når det er så mye som er galt. Det er ikke mulig med collect@store på alle varer, desverre. Har ikke oversikt over hvilke. Greia er nemlig den at man manuelt må finne varen, og så gå ut i butikken og fjerne plukkvarene når de blir bestilt på c@s, og dersom det er populære varer er det ikke alltid det er mulig med c@s. At det er mye rart som blir kommunisert i butikkene er jeg ikke i tvil om. I min butikk, som er Elkjøps nye flaggskip, er vi opptatte av at selgerene skal få god informasjon, men desverre ser jeg at enkelte er tregere til å fatte ting enn andre (av selgere), og jeg må stadig vekk rydde opp i merkelige avtaler som er gjort med kunder. Men vi streber etter å være best, og dermed har vi prisgaranti mot samtlige aktører som opererer i Norge. Ditt ansvar som kunde er bare å ta med dokumentasjon på det. Det holder ikke å si "Jammen på Pixmania koster den 1487,- kr" uten å kunne vise til det. Vi må kunne skrive på bilaget hvilken butikk vi matcher prisen til, så blir vi bedre på prisresearch. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor er det billigste stedet jeg kan kjøpe phat fra nå? Liker den myyye bedre enn slim (har slim og den bråker!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Flesteparten av slim`ene skal vere av den rolige sorten, så du har nok vert uheldig :/ Skulle gjerne blåst min 60GB tom for støv, den høres godt om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå