Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

For å trekke tråden tilbake på sporet - om det er noen som bor i Oslo og er interessert i PS3 Slim (120gb) til en meget god pris - still dere i kø utenfor Elkjøp Megastore Ullevål på mandag. Butikken åpner 07:00 og har et godt åpningstilbud. Kan ikke si hvor mye den vil koste - det er konfidensielt - men jeg kan røpe at det blir verd ventinga ;)

Lenke til kommentar

Tap? Her reklameres det for et gedigent åpningstilbud som er verdt å stå i kø for og prisen har vært konfidensiell inntil nylig. Når da prisen er 100 kroner over dette:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492495

Ja da synes i alle fall jeg det er for dårlig. Man må kunne slå billigste pris på nett med noen 100-lapper på denne skal det være et gedigent åpningstilbud som det er verdt å stå i kø for. I alle fall for den vanlige mann i gata som har 8 til 4 jobb og tjener ok. Tid = penger.

Lenke til kommentar
Forventer folk at -elkjøp har tenkt å selge med tap?

Det er vel heller elkjøp (rettere sagt Svein_Jarle) som hyper opp forventningene med "konfidensielle priser" og "verdt å vente på".

Om elkjop selger med tap eller gevinst regner jeg med elkjøp styrer fint selv. Men å selge for 2.599,- for å unngå tap er ikke veldig imponerende.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Hehe... Hadde dere visst hva samtlige forhandlere må betale for en konsoll, hadde dere blitt overraska. Nei, altså, PS3en er ikke det tilbudet vi reklamerer mest med. Vi har tilbud på alle konsollene. Bl.a. Assassins Creed 2 er et godt tilbud. Og hva med denne: til 9 990,- kr....

Endret av Svein_Jarle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...