Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)


Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

For å trekke tråden tilbake på sporet - om det er noen som bor i Oslo og er interessert i PS3 Slim (120gb) til en meget god pris - still dere i kø utenfor Elkjøp Megastore Ullevål på mandag. Butikken åpner 07:00 og har et godt åpningstilbud. Kan ikke si hvor mye den vil koste - det er konfidensielt - men jeg kan røpe at det blir verd ventinga ;)

Lenke til kommentar

Tap? Her reklameres det for et gedigent åpningstilbud som er verdt å stå i kø for og prisen har vært konfidensiell inntil nylig. Når da prisen er 100 kroner over dette:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492495

 

Ja da synes i alle fall jeg det er for dårlig. Man må kunne slå billigste pris på nett med noen 100-lapper på denne skal det være et gedigent åpningstilbud som det er verdt å stå i kø for. I alle fall for den vanlige mann i gata som har 8 til 4 jobb og tjener ok. Tid = penger.

Lenke til kommentar
Forventer folk at -elkjøp har tenkt å selge med tap?

Det er vel heller elkjøp (rettere sagt Svein_Jarle) som hyper opp forventningene med "konfidensielle priser" og "verdt å vente på".

 

Om elkjop selger med tap eller gevinst regner jeg med elkjøp styrer fint selv. Men å selge for 2.599,- for å unngå tap er ikke veldig imponerende.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...