Raste Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det bare min Slim eller bråker PS3 Slim sitt drev forferdelig under spilling? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det eneste jeg har lagt merke til fra min er støyen fra vifta når den etterhvert går raskere. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det bare min Slim eller bråker PS3 Slim sitt drev forferdelig under spilling? Jeg har lagt merke til dette under Uncharted: Drake's Fortune... Har ikke spilt så mye annet i det siste, så vet ikke om det gjelder bare det spillet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Synes min er forbløffende stille. Jeg spiller på en TV uten anlegg, og har ikke sjanse å høre PS3'n uten at jeg skrur lyden helt av i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) blabla blabla Det eneste rette valget ja. Link Du har ikke gitt deg ennå, Urgelol. Jeg burde hatt det sitatet i signaturen min så jeg kan flashe det hver gang du faktisk prøver å være "nøytral" i en diskusjon ;> Old times! Endret 8. oktober 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Min PS3 var ganske stille når jeg først fikk den, og holdt seg ganske kald, men den har begynt å bråke litt mer nå og blir noe varm. Fortsatt ikke i nærheten av hvor ille 360en min er på støy og varme da :\ Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Noen som har peiling på eller en teori om ps3 vil droppe i pris snart? Ser slim fåes for 2,5k som egentlig er ganske billig, men lov å spørre ^^ Får bare yellow light of death hele tiden på min urgamle ps3, og orker ikke skru den fra hverandre hver gang for å fikse det Endret 8. oktober 2009 av -GrAvYy Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Siden Slim ble lansert i September sammen med et priskutt, så nei, ikke på en god stund Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vel, jeg tror ikke vi behøver å helt se bort i fra at prisen kan synke litt til frem mot jul. Noen vesentlige hopp er det vel tvilsomt at vi får, dog. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det kommer sikkert jule salg. Hvis 250GB versjonen kommer utenom bundlene, så tror jeg kanskje folk vil prøve å begrense lagrene på 120GB.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 250GB med fifa har iallefall kommet. Men den ligger til 3999,-!!!!!! OMGOGMOGM111 Satser på at standalone kommer snart iallefall, evt en AC2 bundle! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 500 GB kommer når du selv vil: https://prisguiden.no/product.php?produc...60&cat_id=9 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fult klar over dette.. Men hvis det koster meg 200,- ekstra for en 250,- eller 500,- ekstra inkl assassin's creed 2, så går de veldig bra! ;D Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ps3 Phat til 2295,- hos Netshop Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det er godt mulig at det er spurt om før, men dette er en for stor tråd til at jeg leser igjennom hele :-P Men de reelle forskjellene på Slim og Phat, hva er det? Slim kan ikke installere Yellow Dog? Er det det absolutt eneste negative med Slim? Har den ikke støtte for noe mindre, færre USB, ett eller annet? For jeg husker det var ganske stor forskjell på 30GB og 60GB-versjonene da disse kom ut? Og er det slik at det eneste som skiller alle phat-konsollene som selges i dag er HD-størrelse? For da er det jo bare å kjøpe en 40GB og erstatte med 500GB? Jeg skal kjøpe PS3 iløpet av denne uka, nemlig. Forresten vil jeg i samme slengen spørre om spill? :-) Jeg skal i hvert fall ha: Unchartered 1 og 2 Batman - Arkham Asylum Tekken 6 Need for Speed: Shift Soul Calibur (Hvilket er det siste?) Gran Turismo 5 Fight Night (Hvilket er det siste?) Saw Prototype Infamous Hvilke andre spill bør jeg kjøpe? Jeg er spesielt glad i slossespill, men føler at dette er en nokså død sjanger? Nå følger jeg ikke så utrolig godt med heller... Endret 12. oktober 2009 av Leifen18 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Grei nok liste det der... Om du ikke har noe imot skikkelig RPGs kan jeg anbefale Demon's Souls og Valkyria Chronicles, begge veldig gode spill. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan slim versjonen spille ps2 spill og? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nei. Det er kun den originale phat 60 gb som kan, og den har jeg Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 PS3 slim har gått opp 200 kr hos elkjop.no og lefdal.com til 2995,- Boooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå