Myst Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hehe, bare hyggelig det, kult å ha fargerike kontrollere da. Egentlig har jeg PS2 Aqua fra før. Kunne bare ha kjøpt adapter for dens kontrollere, men ville heller ha original PS3 kontroller. Hvis det blir gruppespill senere, kan det kanskje bli aktuelt. haha, men jeg henta den i dag jo så det var litt komisk at du fikk den samtidig. Skulle faktisk inn i tråden å poste den å så ser jeg du hadde lik. Kanskje vi bestilte samtidig da? Jeg fikk den ganske tidlig, tok bare tid å skrive her da jeg ikke fikk lastet opp bildet. Lurer på om jeg skal investere i ratt og pedaler for GT5, men tror jeg venter til full versjonen kommer ut. Syns dette er veldig realistisk i.o.m. at man nå ned til 50-60 km/t for å gjøre en god sving. Endret 26. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har det stor betydning hvis jeg skyver på PS3 mens jeg spiller? Den ble flyttet rundt 2-3.cm når jeg skulle flytte meg et hakk bort da jeg hadde puttet laderen til PS3 i kontrolleren. Er veldig redd for små detaljer. ^^ *Spilte Warhawk mens maskinen beveget på seg* Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nei det går nok fint. I motsetning til en annen konsoll på markedet så har sony bygd blu-ray driven slik at platene beskyttes selv om at konsollen skulle bli flyttet på under avspilling. Men alt til moderasjon, tror ikke den tåler å ramle ned fra tv bordet f.eks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Warhawk har blitt lastet ned på PSN. Men men, joda! Takk for svar. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nei det går nok fint. I motsetning til en annen konsoll på markedet så har sony bygd blu-ray driven slik at platene beskyttes selv om at konsollen skulle bli flyttet på under avspilling. Men alt til moderasjon, tror ikke den tåler å ramle ned fra tv bordet f.eks. Fordi Blu-ray avspillern er så treg at den nesten ikke spinner rundt, self. kan den flyttes på da Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sony PlayStation 3 Slim 120GB til 2695,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492495 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tipper at prisene vil synke litt med tanke på at det kommer 250GB med spill bundle på 3-tallet før jul Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det kun økning av HD-størrelse som er spesielt med 250 GB-versjonen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nja.. men den vil bundles med bla Shift og FIFA 10. Jeg håper på en AC2 bundle! ;D Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 phat til under 2.500,- på Dustin home. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg synes folk som selger PS3 er morsomme. Det har vel kanskje noe med alderen å gjøre, men å tro at man kan få fullpris for en konsoll om man selger den brukt er rimelig naivt. Jeg forventet med virkelig å finne billige PS3-er brukt, men dengang ei. Billige å kjøpe nytt, i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 phat til under 2.500,- på Dustin home. Repost Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, da får jeg bare beklage det... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 In addition to the FIFA 10 and Need for Speed SHIFT bundles announced last week, the 250 GB PlayStation 3 will be available as a stand alone unit from October 1st with an RRP of £299.99. http://www.electronictheatre.co.uk/index.p...price-confirmed Hvis 250GBen kommer 1.oktober, da bør vi vel snart få vite prisen på den i norske butikker? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Phat er jo bedre enn Slim da, jeg tror faktisk jeg hadde betalt mer for å få phat, om det var nødvendig. Dessuten er den mye penere! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Phat er jo bedre enn Slim da, jeg tror faktisk jeg hadde betalt mer for å få phat, om det var nødvendig. Dessuten er den mye penere! Hva er det som er bedre med en 80GB phat PS3? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Phat er jo bedre enn Slim da, jeg tror faktisk jeg hadde betalt mer for å få phat, om det var nødvendig. Dessuten er den mye penere! Hva er det som er bedre med en 80GB phat PS3? Muligheten til å installere Linux og designet. (Min subjektive oppfatning) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Phat er jo bedre enn Slim da, jeg tror faktisk jeg hadde betalt mer for å få phat, om det var nødvendig. Dessuten er den mye penere! Noen liker dem tjukke andre liker dem slanke. Jeg foretrekker slanke. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Phat er jo bedre enn Slim da, jeg tror faktisk jeg hadde betalt mer for å få phat, om det var nødvendig. Dessuten er den mye penere! Noen liker dem tjukke andre liker dem slanke. Jeg foretrekker slanke. Er noe veldig lekkert med slanke damer, men akkurat PS3 kler å være feit, synes nå jeg Dessuten er den fetie versjonen så blank og fin, digger pianolakken! Sist, men ikke minst har den jo mulighet for Linux, noe undertegnede synes er genialt. Utrolig kjekt om man ikke gidder å koble opp dataen til TVen når man vil surfe i litt "større dimensjoner". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå