bIsk0p Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så prisen jeg betalte på Elkjøp, 3195, var ikke så dyrt som jeg trodde. Though 300,- dyrer enn det de fleste har betalt for sine der.. (2795,-) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så prisen jeg betalte på Elkjøp, 3195, var ikke så dyrt som jeg trodde. Though 300,- dyrer enn det de fleste har betalt for sine der.. (2795,-) 400,- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 400,- Evt det ja .. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vet, og jeg prøvde å prute, men nei... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vet, og jeg prøvde å prute, men nei... Du har krav på webprisen dems... Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bytte inn gammel, ny for 399 Noen som har utnyttet dette tilbudet? Jeg har en førstegenerasjons PS3, så jeg vurderer sterkt å gjør dette byttet i morgen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke bare selve konsollen, men du må gi 2 spill i tillegg bare for en Slim? Er ikke det litt drøyt da? Da kunne de hvertfall økt prisen med 200 og heller gitt ett (valgfritt) spill tilbake. Denne høres ikke akkurat som den beste dealen. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er kanskje ikke den optimale dealen, men jeg har noen spill jeg godt kan kvitte meg med, så er ikke noe problem liksom. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Spill får bare kortere og kortere levetid, så å kvitte seg med to spill burde ikke være for grusomt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bytte inn gammel, ny for 399 Noen som har utnyttet dette tilbudet? Jeg har en førstegenerasjons PS3, så jeg vurderer sterkt å gjør dette byttet i morgen Aldri i verden. Har en 80gig bakover kompatibel en, som er helt gull Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da var min ps3 i boks, må si jeg liker den veldig, har ikke hatt konsoll siden ps2 var ny Sitter per nå og spiller UFC, men har fear2, kz2, og force unleashed i bakhand. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har en 40 gig, og er fornøyd med den. For å være ærlig, så liker jeg ikke designet på PS 3 slim i det hele tatt. Originalen ser mye bedre ut, fatter ikke hvorfor Sony tok vekk den blanke overflaten på slim. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bytte inn gammel, ny for 399 Noen som har utnyttet dette tilbudet? Jeg har en førstegenerasjons PS3, så jeg vurderer sterkt å gjør dette byttet i morgen Virker som en ganske råtten deal. Hadde aldri i verden gjort det med mindre jeg absolutt måtte ha en mindre utgave av PS3. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Bytte inn gammel, ny for 399 Noen som har utnyttet dette tilbudet? Jeg har en førstegenerasjons PS3, så jeg vurderer sterkt å gjør dette byttet i morgen Virker som en ganske råtten deal. Hadde aldri i verden gjort det med mindre jeg absolutt måtte ha en mindre utgave av PS3. Grei deal hvis du har en gammel en, de varer nok ikke evig disse Ps3'ene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Grei deal hvis du har en gammel en, de varer nok ikke evig disse Ps3'ene. Vel, en PS3 vil nok minst vare forbi lanseringen av både PS4 og PS5. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Grei deal hvis du har en gammel en, de varer nok ikke evig disse Ps3'ene. Vel, en PS3 vil nok minst vare forbi lanseringen av både PS4 og PS5. Tror han tenker på teknisk sett før noe svikter og ikke hvor lenge den vil underholde folk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tror han tenker på teknisk sett før noe svikter og ikke hvor lenge den vil underholde folk Det var den tekniske kvaliteten jeg også refererte til Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Tror han tenker på teknisk sett før noe svikter og ikke hvor lenge den vil underholde folk Det var den tekniske kvaliteten jeg også refererte til Og hva baserer du dette på? ingen konsoller varer evig, det er mange PS2'er rundt om så er defekte, hvorfor skulle likksom ikke en Ps3 kunne bli ødelagt? for du sier det? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Han/hun mener at f.eks. en flere års brukt BLU-RAY spiller har større sjangs for feil enn en helt ny en har. Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Han/hun mener at f.eks. en flere års brukt BLU-RAY spiller har større sjangs for feil enn en helt ny en har. Er det så vanskelig å forstå? Godt at noen er enig, jeg er forøvrig en Han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå