leifhv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den er helt lydløs (Lik min gamle PS3 60-GB)... Vi satte de opp ved siden av hverandre, bare for "gøy", for å teste støy nivået.. Og en skal ha rimelig "sensitiv" hørsel for å legge merke til lyd fra noen av dem, på avstander lengre enn 1 meter. Er det når den står 'stille' i XMB eller er det ved aktiv bruk (spill,BD)? Jeg testet i går og når den står i XMB hører jeg den fortsatt når jeg står 10 meter unna. (Kunne ikke gå lengre bort uten å forlate rommet). Når jeg spiller en BD film bråker den en del mere så i stille partier av filmen er det ganske distraherende. Ikke like mye som min gaming PC men mere en laptopen vår. Er normalen at man såvidt skal høre den 1 meter unna eller 10 meter unna? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 PS3 slim er så absolutt ikke lydløs! Det er som leifhv sier.... Men ja, stille er den Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjøpte slim i går på gamespot, fikk den for 3499 med 2 valgfrie spill, valgte seff 2 spill til 599,- hver, det blir totalt 4697,- Regner med du mener gamestop? Eller har sjølveste gamespot begynt å åpne butikker?? Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Men ja, stille er den Det er utsagn som dette som får meg til å anta at min Slim er defekt: mine is extremely quiet to the point that I can barely hear it. Ive been playing my PS3 slim for 2 days now and you really can barely hear it Hvis jeg kan bytte inn min 'bråkmaker'-versjon for en som passer overnevnte utsagn vil jeg nok gjøre det. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Håper det økte salget betyr nye kunder også. Her ser det ut som mange kjøper PS3 Slim som allerede har en Phat. Det virker på meg som en totalt uforståelig ting å gjøre(!!), men jeg skal ikke legge meg opp i hva folket her bruker pengene sine på. Fysisk mindre, trekker mindre strøm, bråker mindre, blir ikke så varm (!), bitstream. Byttet primært pga av bitstream varmeproblemer og støy (selvom min var ganske stille). Jeg solgte min for 3k (amerikansk versjon), så kjøpte jeg en ny for 2500,- inkl frakt og rød kontroll fra Kanada. Oje! Hvor ble den kjøpt fra? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 gamerman: Den ble kjøpt hos videgamesplus.ca Lenke til kommentar
OPL Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kjøpte slim i går på gamespot, fikk den for 3499 med 2 valgfrie spill, valgte seff 2 spill til 599,- hver, det blir totalt 4697,- Regner med du mener gamestop? Eller har sjølveste gamespot begynt å åpne butikker?? Ja mente gamestop Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kjøper den blå dualshock 3, den er fet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Får vi tak i den på norske butikker? (Elkjøp, Gamestop, osv) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sikkert (om noen måneder?) for 550-600 spenn... Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 da var Slim i hus, og kan ikke si eg plages av støy. Det er mulig grunnen er at pcen overdøver den(bråker noe forferdelig) Men jeg plages ikke. Kan også nevne at jeg er strålende fornøyd med min første Ps3 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Idiotisk at PS3 Slim er nesten dyrest i den offisielle Sony-butikken. Bare slått av Gamestop, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sikkert (om noen måneder?) for 550-600 spenn... Hadde visst rett ja. Vgp.ca selger dem for $50. Kanskje lurest å bestille derfa istedenfor å vente og betale høyere pris? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ehm, ja... det er kanadiske dollar også, og den ligger på 5,5 NOK... bestilt og mottatt fra der selv. Genial sjappe. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Fikk reklameblad fra Expert idag: Slim til 3499,-. Med én kontroller og ingenting annet inkludert. Er det virkelig noen som kjøper på Expert? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Slår ikkje lokale Playcom butikken hjemme...4200 for konsollen var det vel Trudde eg skulle steile der eg ankom butikken en random dag... Endret 10. september 2009 av Mala Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Slår ikkje lokale Playcom butikken hjemme...4200 for konsollen var det vel Trudde eg skulle steile der eg ankom butikken en random dag... lol Endret 10. september 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Slår ikkje lokale Playcom butikken hjemme...4200 for konsollen var det vel Trudde eg skulle steile der eg ankom butikken en random dag... Hehe, jeg må innrømme jeg lo godt. "Steile". Jeg steila nesten selv da jeg leste i Expert sitt reklameblad idag ja. 3500 spenn... jauda gauda tenkte jeg og kaste den i papirsøpla. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja man kan jo begynne å lure om de ønsker å skremme bort kundene sine allerede ved dørinngangen Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Så prisen jeg betalte på Elkjøp, 3195, var ikke så dyrt som jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå