Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Kommer denne til å ha identiske tilkoblingsmuligheter og like funksjoner som den forrige?

Yes, det er akkurat samme spesifikasjoner på denne som den forrige, forskjellen er størrelsen og at den bruker mindre strøm + at den leveres med 120GB isteden for den gammle som leveres med 80GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer denne til å ha identiske tilkoblingsmuligheter og like funksjoner som den forrige?

Yes, det er akkurat samme spesifikasjoner på denne som den forrige, forskjellen er størrelsen og at den bruker mindre strøm + at den leveres med 120GB isteden for den gammle som leveres med 80GB.

Det er visst ikke mulig å installere andre operativsystemer på Slimen
Lenke til kommentar

Det er visst ikke mulig å installere andre operativsystemer på Slimen

Ok leste dette på Engadget nå.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Synes ikke den så noe særlig pen ut den jeg, i forhold til hvordan PS2 forandret seg fra klosse til slim sexy var dette begredelig. Synes ikke fargen passet seg og logoen er det så vidt man ser på toppen.

Og den ser fremdeles ut som et toasthjern da :)

Lenke til kommentar

Tok ikke lang tid...

Lite20090818.gif

Tragisk at de har fjernet funksjoner? Ville trodd veien å gå var å implementere mer samtidig som de reduserer prisen. Den mest avanserte PS3en er ikke lenger på markedet, det er litt rart. Men forhåpentligvis gjør den nye prisen 2499? 2599? underverker for salget. Får håpe det ikke betyr at Sony igjen taper penger pr solgte konsoll...

Lenke til kommentar
Tok ikke lang tid...

Lite20090818.gif

Tragisk at de har fjernet funksjoner? Ville trodd veien å gå var å implementere mer samtidig som de reduserer prisen. Den mest avanserte PS3en er ikke lenger på markedet, det er litt rart. Men forhåpentligvis gjør den nye prisen 2499? 2599? underverker for salget. Får håpe det ikke betyr at Sony igjen taper penger pr solgte konsoll...

eneste tragiske her er dette tullet ditt.

For det første så er det eneste de har fjernet er i sw. Og det er os installasjonsmenyen. ps2 bc har vært borte i en god stund nå, og vi vet alle hvorfor.

Så om firmwaren gjør at den store ps3 også mangler "other os" menyen så mangler ps3 slim ingenting.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

UrgeLoL da, du vet at foring av troll ikke er lov? :)

On topic.

Skulle ønske de hadde laget en PS3 slim som var nogen lunde som PS2 slim i designet, litt mer stilren. Synes PS3 slim ser ut som en PS3 normal som råket ille med en dampveivals.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ved første øyekast synes jeg faktisk at den var ganske stilren, men så minnet den mer og mer om den gamle sega dreamcast og jeg fant ut at jeg ikke vil bytte ut den "store, klossete", men samt stilrene, blanke PS3-en min med en slik ting.

Lenke til kommentar

tar mindre plass i tv-benken.. bruker mindre strøm og bråker sikkert mindre.. fett nok.. Hopper ikke i taket over designet :) Kunne godt latt være å fjerne os støtte, har akkurat gjort klart Yellow dog linux på minnepenne som jeg skal bruke på min gamle 60gb ps3, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Synes ogs den nye Slim ser "øgly" ut. Ser ut som om den er kappet rett av til høyre for logoen. Rett og slett en amputert versjon av de gamle modellene. Fordelen er vel at den bruker mindre strøm og bråker en del mindre en min gamle 60GB, men noen utbytting blir det i hvert fall ikke med det første. Blir vel ny den dagen gamlefar tar kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det stemmer jonarvid.

Personlig har jeg ikke hatt behov for å utvide harddiskplassen min enda. Har kun demoer og noen trailere lokalt på PSen. Ellers streames det fra pcn. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...