Dragonlove Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Kommer denne til å ha identiske tilkoblingsmuligheter og like funksjoner som den forrige? Yes, det er akkurat samme spesifikasjoner på denne som den forrige, forskjellen er størrelsen og at den bruker mindre strøm + at den leveres med 120GB isteden for den gammle som leveres med 80GB. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kommer denne til å ha identiske tilkoblingsmuligheter og like funksjoner som den forrige? Yes, det er akkurat samme spesifikasjoner på denne som den forrige, forskjellen er størrelsen og at den bruker mindre strøm + at den leveres med 120GB isteden for den gammle som leveres med 80GB. Det er visst ikke mulig å installere andre operativsystemer på Slimen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kommer denne til å ha identiske tilkoblingsmuligheter og like funksjoner som den forrige? Yes, det er akkurat samme spesifikasjoner på denne som den forrige, forskjellen er størrelsen og at den bruker mindre strøm + at den leveres med 120GB isteden for den gammle som leveres med 80GB. Det er visst ikke mulig å installere andre operativsystemer på Slimen Ok leste dette på Engadget nå. Endret 18. august 2009 av Dragonlove Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det sånn at denne slim'en ikke kan stå oppreist? ser jo ut som om den er designet kun for liggende posisjon!? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ser ut som ett toastjern. Neitakk. Min 40GB duger i laaange baner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes ikke den så noe særlig pen ut den jeg, i forhold til hvordan PS2 forandret seg fra klosse til slim sexy var dette begredelig. Synes ikke fargen passet seg og logoen er det så vidt man ser på toppen. Og den ser fremdeles ut som et toasthjern da Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Er det sånn at denne slim'en ikke kan stå oppreist? ser jo ut som om den er designet kun for liggende posisjon!? Det vil være mulig å få tak i en "Vertical Stand" prisen på denne blir 24$ Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kommer virkelgi ikke over hvor stygg den er. Utrolig at denne gikk gjennom. Men internt PSU, det er bra! Og nå syns jeg MS bør vurdere å gjøre noe med den dumme mursteinen jeg har ved siden av Xboxen min. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ser ut som ett toastjern. Neitakk. Min 40GB duger i laaange baner. +1.. Den var ikke VELDIG mye mindre, og uansett så gjør det meg ikke veldig mye at PS3`en er litt stor Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes det nye designet var skikkelig fett i forhold til det gamle. Definitivt den mest sexy konsollen utseendemessig på markedet. Mulig jeg er i mindretall, men synes faktiskt dette Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vel, en ting jeg liker med designet er at det ser mer ut som en klassisk spillkonsoll, og ikke en shiny trylleboks. Minner meg litt mer om segakonsollene og alt det der. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Engadget har fått tak i en og pakket den ut: http://www.engadget.com/photos/playstation...nds-on/2216830/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tok ikke lang tid... Tragisk at de har fjernet funksjoner? Ville trodd veien å gå var å implementere mer samtidig som de reduserer prisen. Den mest avanserte PS3en er ikke lenger på markedet, det er litt rart. Men forhåpentligvis gjør den nye prisen 2499? 2599? underverker for salget. Får håpe det ikke betyr at Sony igjen taper penger pr solgte konsoll... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Tok ikke lang tid... Tragisk at de har fjernet funksjoner? Ville trodd veien å gå var å implementere mer samtidig som de reduserer prisen. Den mest avanserte PS3en er ikke lenger på markedet, det er litt rart. Men forhåpentligvis gjør den nye prisen 2499? 2599? underverker for salget. Får håpe det ikke betyr at Sony igjen taper penger pr solgte konsoll... eneste tragiske her er dette tullet ditt. For det første så er det eneste de har fjernet er i sw. Og det er os installasjonsmenyen. ps2 bc har vært borte i en god stund nå, og vi vet alle hvorfor. Så om firmwaren gjør at den store ps3 også mangler "other os" menyen så mangler ps3 slim ingenting. Endret 19. august 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 UrgeLoL da, du vet at foring av troll ikke er lov? On topic. Skulle ønske de hadde laget en PS3 slim som var nogen lunde som PS2 slim i designet, litt mer stilren. Synes PS3 slim ser ut som en PS3 normal som råket ille med en dampveivals. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ved første øyekast synes jeg faktisk at den var ganske stilren, men så minnet den mer og mer om den gamle sega dreamcast og jeg fant ut at jeg ikke vil bytte ut den "store, klossete", men samt stilrene, blanke PS3-en min med en slik ting. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 tar mindre plass i tv-benken.. bruker mindre strøm og bråker sikkert mindre.. fett nok.. Hopper ikke i taket over designet Kunne godt latt være å fjerne os støtte, har akkurat gjort klart Yellow dog linux på minnepenne som jeg skal bruke på min gamle 60gb ps3, gleder meg Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Synes ogs den nye Slim ser "øgly" ut. Ser ut som om den er kappet rett av til høyre for logoen. Rett og slett en amputert versjon av de gamle modellene. Fordelen er vel at den bruker mindre strøm og bråker en del mindre en min gamle 60GB, men noen utbytting blir det i hvert fall ikke med det første. Blir vel ny den dagen gamlefar tar kvelden. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er vel fremdeles mulig å bytte ut HD'en med en større en sjøl? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det stemmer jonarvid. Personlig har jeg ikke hatt behov for å utvide harddiskplassen min enda. Har kun demoer og noen trailere lokalt på PSen. Ellers streames det fra pcn. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå