Øyvri Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da er min Slim innkjøpt.. Eneste plassen jeg fant den i Bergen var på Sartor, takk for tipset ausura Det eneste sure var at de skulle ha blod pris for den, 3300,- Hehe ingen problem Håper min kommer i posten imorgen gleder meg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da ble det Playstation 3(slim) på meg igjen.... 2795 kr på den lokale elkjøp i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kjøpte meg en ps3 40gb, ikke slim, for 1900 helt flunk ny på QXL.Trur dere den feite ps3en blir billigere å kjøpe brukt nå? Mange som har den kjøper slim og selger den gamle? gjennom yellowpages? Nei, privatperson. 150kr i frakt Fikk den i dag. Stod det var sone 2 i auksjonen, fikk en japansk en. Rett i retur eller? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og hvor mange positive/negative karakterer hadde denne "seriøse" selgeren? Rimelig useriøst å sende noe annet enn det som er oppgitt i auksjonen. Du får ta kontakt å høre hva de driver med. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Japan er vel sone 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Japan er vel sone 2? Et kjapt søk i google sa at bluray sone 2 er europa. Har aldri funnet noe som tilsier at det er sone 2 som er japan :/ Kan jeg virkelig ha dritet meg så mye ut? Ninjahamster: han har solgt over 80 ting og over 90% er positive. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Blu-ray har sone A(usa) B(europa) osv 1 2 osv er dvd sone..... Så Japan har nok sikkert ikke sone B nei edit: A: The Americas, and their dependencies, East Asia (except Mainland China and Mongolia), Southeast Asia. B: Africa, Southwest Asia, Europe (except Russia), Oceania, and their dependencies. C: Central Asia, East Asia (Mainland China and Mongolia only), South Asia, central Eurasia (including Russia), and their dependencies. Så Japan er sone A edit 2: selgere som har selger mye/ofte kan slette negative karakter, yellowpages er et godt eksempel på det Endret 4. september 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ok, så det at han skrev sone 2 til meg, er bare noe fjas og fanteri? Jeg finner meg ikke i å bli lurt, den vil ikke engang spille av en simpel DVD fra europa. Latterlig spør du meg. Men kan noen av dere bekrefte at jeg har blitt lurt da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Sone 2 er Europa og Japan http://no.wikipedia.org/wiki/DVD#Regionkoder Så teknisk sett gjorde han ikke noe galt vist han ikke skrev tydelig Blu-ray skulle spilles av? MEN rart din PS3 ikke spiller en europeisk dvd men vist han skrev det var en Japansk PS3, tror jeg nesten det blir din feil Endret 4. september 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) KUN SKJEKKET AT DEN FUNGERER! MED EN KONTROLL! 40GB SONE 2 Det er hele teksten som stod i auksjonen. Nå gjenstår det å finne ut hvem som har feil... Noen andre som har forslag? Eller kanskje du har noe mere å tilføye, kewell? Endret 4. september 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I morgen skal jeg kjøpe en Jeg mangler bare en TV å spille på, beklageligvis. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 er ikke mer å si enn at sone 2 er Europa Du har nå en PS3 som skal spille norske dvder og Blu-ray filmer fra USA og JAPAN (ikke europa) PS3 spill er sonefri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Greit, den spilte ikke av en gammel DVD engang. Uansett, var det et dårlig kjøp da kanskje? Blu-ray har jeg ikke bruk for uansett, har en PC som ordner det. Hvis noen er interessert i ps3n skal de få den for 1900, samme som jeg betalte Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 du har vel noen andre dvder å teste? Fungerer ikke disse har du fått en defekt vare........ Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Solgte min 60GB PS3 på QXL denne uken. Kjøpte slim i dag på lefdal for 2795. Syntes den ser mye mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder! Legger også merke til at den ikke bråker like mye som den jeg hadde gjorde. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Greit, den spilte ikke av en gammel DVD engang.Uansett, var det et dårlig kjøp da kanskje? Blu-ray har jeg ikke bruk for uansett, har en PC som ordner det. Hvis noen er interessert i ps3n skal de få den for 1900, samme som jeg betalte Hehe.. du har ikke bruk for Blu-ray? Du vet at PS3-spill kommer på blu-ray disk? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vil tro han referer til avspilling av BR-filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Greit, den spilte ikke av en gammel DVD engang.Uansett, var det et dårlig kjøp da kanskje? Blu-ray har jeg ikke bruk for uansett, har en PC som ordner det. Hvis noen er interessert i ps3n skal de få den for 1900, samme som jeg betalte Hehe.. du har ikke bruk for Blu-ray? Du vet at PS3-spill kommer på blu-ray disk? Ja, men spillene er gjort sonefrie, så de kan spilles uansett hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja hvordan er slim iforhold til den andre? er det firmware eller slim det er noe galt med når det kommer til frysing f.eks av uncharted etc..? Viftestøy, bluray drev støy? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Da er jeg eier av en PS3 slim (som nå står under min kjære 360♥), og jeg må si at den ser ufattelig sexy ut når man ikke ser den på et og annet internettbilde. Trodde den var styggere enn Phat (som jeg egentlig aldri har likt designet på), men når jeg sammenlignet med en venn sin så ser Phat bare... Ekkel og billig ut. Litt kjedelig at Uncharted fryser på 3.00, men jeg har rundet det før så jeg orker å vente på at de fikser det. Endret 6. september 2009 av Patney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå