FireLion Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Slutter de å selge den gamle ps3'en? Ser at elkjøp, gamezone etc har begynnt å fjerne den fra nettsiden sin. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Er noen som er optimist ja http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi...n579639588/lt4/ Slutter de å selge den gamle ps3'en? Ser at elkjøp, gamezone etc har begynnt å fjerne den fra nettsiden sin. Den kommer nok til å fases ut akkurat som med PS2. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Elkjøp Forus har over 70stykk på lager. 2995kr koster den i morgen Endret 31. august 2009 av Otern Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 De må jo selge bort det de har i alle fall, og da snakker jeg både om leverandørene og Sony. Kan umulig bli borte ekstremt fort. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Elkjøp Forus har over 70stykk på lager. 2995kr koster den i morgen Slim eller den gamle? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jess! Den er sendt! Bli med i Gledesutbrudd tråden min for vi som venter på den! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Elkjøp Forus har over 70stykk på lager. 2995kr koster den i morgen Slim eller den gamle? Gjelder trolig den gamle, for Slim er ennå ikke inne på lager i noen av Oslo butikkene, megastores eller Forus. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Var på Elkjøp Kongsvinger akkurat. Den lå i esker, men jeg fikk kjøpe. De hadde ikke prisa den enda, så jeg fikk den til nettpris (2795,-). Rimelig bra kjøp syns jeg, med tanke på at jeg ikke forhåndsbestilte Gleder meg til å bli ferdig på jobb!! Endret 1. september 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Høres bra ut. Da burde de vel få oppdatert lagerstatusen også i løpet av noen timer. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 er nok ikke få ps3 som selges denne uken. 360 kommer til å slite stort her i fremtiden. tipper lett 10 tusen ps3 solgt i norge de neste 7 dagene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Laskelurs er her og troller også ja Siden han har vært så flink å skrive om PS3 i "360-Elite-til-1995,-"-tråden så får jeg gjengjelde tjenesten og fortelle om at man nå får en Xbox 360 Elite til bare 1995,-! Tipper lett 10 tusen solgte 360 her i Norge de neste 7 dagene. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Laskelurs er her og troller også ja Siden han har vært så flink å skrive om PS3 i "360-Elite-til-1995,-"-tråden så får jeg gjengjelde tjenesten og fortelle om at man nå får en Xbox 360 Elite til bare 1995,-! Tipper lett 10 tusen solgte 360 her i Norge de neste 7 dagene. Gidder ikke vente på ting i posten, så hvilke butikker er det sannsynlig at har Slim inne i Oslo igrunn? Elkjøp, Lefdal, Expert... what else? Spaceworld? Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gidder ikke vente på ting i posten, så hvilke butikker er det sannsynlig at har Slim inne i Oslo igrunn? Elkjøp, Lefdal, Expert... what else? Spaceworld? De hadde stabler på Elkjøp på Skøyen (Oslo). De skulle ha 2995,- for dem. (Jeg venter til prisen går ned...ikke fordi jeg synes det er spess dyrt men bare av prinsipp. Hvis de kunne selge dem for 2995 før prisen gikk ned bør det være mulig å selge dem for 2995-$100 etter at prisen har gått ned $100! Ingen grunn til at vi i Norge ikke skal få utbytte av at Slim er billigere å produsere. Evt. blir det 360 på meg hvis de klarer å sette ned prisen) Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gidder ikke vente på ting i posten, så hvilke butikker er det sannsynlig at har Slim inne i Oslo igrunn? Elkjøp, Lefdal, Expert... what else? Spaceworld? De hadde stabler på Elkjøp på Skøyen (Oslo). De skulle ha 2995,- for dem. (Jeg venter til prisen går ned...ikke fordi jeg synes det er spess dyrt men bare av prinsipp. Hvis de kunne selge dem for 2995 før prisen gikk ned bør det være mulig å selge dem for 2995-$100 etter at prisen har gått ned $100! Ingen grunn til at vi i Norge ikke skal få utbytte av at Slim er billigere å produsere. Evt. blir det 360 på meg hvis de klarer å sette ned prisen) sony har alltid utnyttet europeere for alt vi er verdt. mye fordi vi kjøper playstation uansett pris. ms er de eneste som gir oss samme eller faktisk bedre priser enn resten av verden. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For de som bor i bergen og vill ha sin ps3 idag. Var netopp nede på elkjøp nordås de hadde mange til 2995. Var en fyr foran meg som fikk sin for 2795 (nettprisen). Så pruting går an Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 sony har alltid utnyttet europeere for alt vi er verdt. mye fordi vi kjøper playstation uansett pris. ms er de eneste som gir oss samme eller faktisk bedre priser enn resten av verden. At Europa får høyere pris kan jeg godta...men prisen i Europa generelt for PS3 har jo gått ned ganske mye...bortsett fra i Norge. Såvidt jeg vet er det ikke Sony som har ansvaret for dette men den enkelte butikk. Såvidt jeg vet er ikke MS stort bedre på regionale forskjeller når det gjelder prising (ref. Windows, Office osv). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det med prising er ikke Sony sin feil, det er regler i Norge som gjør. Det er ikke lov å legge på max pris på et produkt. Det er butikkene som bestemmer slikt. I andre land er det satt en max pris til 299$ mens i Norge kan butikken legge prisen mye høyere.. Dvs hvis en større kjede setter prisen sin til 3200,- så vil trolig andre også følge etter (for å få større fortjeneste) Lenke til kommentar
foudre Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gidder ikke vente på ting i posten, så hvilke butikker er det sannsynlig at har Slim inne i Oslo igrunn? Elkjøp, Lefdal, Expert... what else? Spaceworld? De hadde stabler på Elkjøp på Skøyen (Oslo). De skulle ha 2995,- for dem. (Jeg venter til prisen går ned...ikke fordi jeg synes det er spess dyrt men bare av prinsipp. Hvis de kunne selge dem for 2995 før prisen gikk ned bør det være mulig å selge dem for 2995-$100 etter at prisen har gått ned $100! Ingen grunn til at vi i Norge ikke skal få utbytte av at Slim er billigere å produsere. Evt. blir det 360 på meg hvis de klarer å sette ned prisen) Med "stabler", hva mener du egentlig da? Var det så mange at det sannsynligvis vil være flere igjen når jeg stikker innom der i kveld? -foudre ...som skal ha for 2795, ref. dinside.no/elkjøpHARprisgaranti Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nordisk Film (som importerer og markedsfører Playstation i Norge) sier at priskuttet er "forskuttert" i Norge gjennom priskrig som dro prisen ned til 2995,- Noen større kutt er dermed ikke i vente men vi får håpe prisen kanskje kan falle ned til 2590? med gode juletilbud. Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nordisk Film (som importerer og markedsfører Playstation i Norge) sier at priskuttet er "forskuttert" i Norge gjennom priskrig som dro prisen ned til 2995,- Noen større kutt er dermed ikke i vente men vi får håpe prisen kanskje kan falle ned til 2590? med gode juletilbud. Det er bare tull...forutsatt at de ikke tidligere solgte med $100 i tap da. Hvis de kunne selge med fortjeneste til ~3000,- før priskuttet bør de kunne selge med samme fortjeneste etter priskuttet selv om det setter ned prisen med $100,- Sannheten er vel heller at de ikke setter ned prisen før de må...dvs. så lenge de klarer å selge til gammel (høy) pris vil de gjøre det. Det er forsåvidt helt grei politikk (tilbud og etterspørsel osv) men det haster ikke for min del å få en PS3 i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå