Fiesto Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En er iallefall heldig Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Står nok pris i Elkjøp avisen i morgen Det er ikke sikkert, står ikke noe i Lefdal sin avis Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har Slim wlan innebygget? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Står nok pris i Elkjøp avisen i morgen Det er ikke sikkert, står ikke noe i Lefdal sin avis den kom vel litt for tidlig og uansett ingenting om spill i den heller Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Har Slim wlan innebygget? JA Står nok pris i Elkjøp avisen i morgen Det er ikke sikkert, står ikke noe i Lefdal sin avis den kom vel litt for tidlig og uansett ingenting om spill i den heller Tja, den kommer nå alltid en uke i forveien, idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jøss. Er tydeligvis ikke så nøye med lanseringsdato. Var innom en GameStop-butikk og da kunne jeg få med meg PS3 Slim idag hvis jeg ville. Ekspeditøren og jeg hadde en liten "unboxing"-seanse på disken, men jeg droppa kjøpet. De solgte den med butikkpris 3.299,-, altså samme som Spaceworlds nettpris (og da får man den altså tidligst 1.sept!). Mer interessant var kanskje tilbudet hvor de solgte den i bundle med to valgfrie spill til 3.599,- Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sorry litt OT, men kan jeg bestille ps2 spill ifra sverige å spille dem på min norske ps2? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jøss. Er tydeligvis ikke så nøye med lanseringsdato. Var innom en GameStop-butikk og da kunne jeg få med meg PS3 Slim idag hvis jeg ville. Ekspeditøren og jeg hadde en liten "unboxing"-seanse på disken, men jeg droppa kjøpet. De solgte den med butikkpris 3.299,-, altså samme som Spaceworlds nettpris (og da får man den altså tidligst 1.sept!). Mer interessant var kanskje tilbudet hvor de solgte den i bundle med to valgfrie spill til 3.599,- :o hvor var dette? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Er det bekreftet at gamle PS3 vil fases ut og erstattes av Slim? Synes den gamle er så fin, Slim er jo en gigantisk nedtur! Håper virkelig jeg får en gammel maskin tilbake, om den skulle ta kvelden... Endret 28. august 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 :o hvor var dette? Liertoppen. Ingenmannsland mellom Drammen og Oslo. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I og med at det litt forskjellig marked for vanlig og slim, så tror ikke den forsvinner med det første. Ialf 1 år før det skejr Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mer interessant var kanskje tilbudet hvor de solgte den i bundle med to valgfrie spill til 3.599,- Er ikke dette faktisk et veldig bra tilbud? Koster ikke hvert spill. ca. 500kr? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fikk info om utsendingsdato for oss forhåndsbestillere: de opplever litt forsinkelser, så varene blir ikke sendt ut før ca. 5/9. Gjelder både Lefdal og Elkjøp. Bare til info. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) ,men det står sendest 31 august jævla elkjøp!! Endret 29. august 2009 av ausura Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mer interessant var kanskje tilbudet hvor de solgte den i bundle med to valgfrie spill til 3.599,- Er ikke dette faktisk et veldig bra tilbud? Koster ikke hvert spill. ca. 500kr? Jo, men når jeg tenker meg om tror jeg det var spill fra to forskjellige pris-kategorier: ett helt valgfritt spill og ett spill til under 300,- eller noe sånt. Uansett, ikke så verst tilbud. Og da kunne man som sagt få meg seg maskinen hjem igår. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ,men det står sendest 31 august jævla elkjøp!! Jeg vet, står også fortsatt på Lefdal. Legger ut svaret jeg fikk av han: Hei og takk for din henvendelse. Varen blir sendt ut fortløpende prioritert etter bestillings tidlpunkt. Det ser dessverre ut til å ha blitt en liten forsinkelse på utsendingene, de vil starte ca 5/9-09 Ønsker deg en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fikk info om utsendingsdato for oss forhåndsbestillere: de opplever litt forsinkelser, så varene blir ikke sendt ut før ca. 5/9. Gjelder både Lefdal og Elkjøp. Bare til info. Vil dette påvirke når det kommer i butikkene og? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det er jeg ikke helt sikker på. Ifølge broren min vil det ta lenger tid hos butikkene også. Ærlig talt så syns jeg de burde holde seg til det de skriver og heller oppdatere når noe nytt skjer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mer interessant var kanskje tilbudet hvor de solgte den i bundle med to valgfrie spill til 3.599,- Er ikke dette faktisk et veldig bra tilbud? Koster ikke hvert spill. ca. 500kr? Hvis man kan velge fritt så hadde jeg slått til Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Får se om Gamezone får inn konsollene på Mandag som jeg fikk svar på at de gjorde. Uansett glad jeg ikke bestillte på Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå