electr0nique Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Fikk endelig Omniaen min idag, men sliter med å få installert den medfølgende programvaren. Installeringsprogrammet stopper (krasjer ikke) på hhv 17 og 69% på de to PCene jeg har tilgjengelig (Win7RTM 64bit/Vista HomePrem 32bit) All googling til nå har vært relativt forgjeves, så nå kaster jeg inn håndkléet. Er det andre Omnia-brukere som har hatt tilsvarende problem? Og finnes det alternativ programvare som kan gjøre samme nytte? EDIT: Etter litt om og men gikk det etterhvert å installere PC Studio i Vista, selv om det ikke akkurat var en strømlinjeformet prosess. Win7 ga jeg opp, og installerte gode gamle XP heller. Endret 19. august 2009 av electr0nique Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er fordi du har en annen type pc studio installert.. f.eks Nokia sin eller Sony E. Uninstall alt gammelt så funker det. Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) *feil postet* Endret 8. februar 2010 av BrutusMcGregor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå