tobbe667 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei! Jeg har rotet bort min instalastion CD med World of Warcraft (det orginale). Jeg har en account med WoW + BC, og jeg har CD'en til BC. Er det noen måte jeg kan installere spillet på da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har du ikke Frozen Throne? Frozen Throne installerer alt. Evt. kan du laste ned fra Blizzards hjemmesider, tror jeg. Om ikke det, finnes det "ulovlige torrentsider" hvor du kan laste ned WoW. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Er ikke så inne på sånne ting. Frozen Throne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Wrath of the Lich King, som det egentlig heter, er siste utvidelsespakke til WOrld of Warcraft. Det er en DVD som installerer hele spillet. Eventuelt, kan du logge deg inn på http://www.wow-europe.com, under Account Management, og velge "client download". Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Last ned på wow-europe du. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis du har CD-key, så kan du laste ned fra battle.net Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Nå laster jeg ned fra wow-europe. Trenger jeg CD-key? For den er vel også borte siden jeg har mistet installastion CD'ene og alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Sålenge du har fungerende konto, trenger du ikke CD-key. Nøkkelen brukes bare til å binde sammen kontoen din med hvilket spill du har kjøpt. Endret 18. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Glimrende! Da er det bare å vente.. Tar sin tid å laste ned 4.5 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå