Nidaroo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hei... Jeg trenger en ny telefon, og lurer derfor på hva jeg bør kjøpe. Jeg har sett gjennom de fleste og det gjør det ikke lettere. Telefonen skal i hovedsak brukes til det meste, innenfor normal bruk. Kamera telefon er ikke nødvendig å være det beste, ettersom jeg har kjøpt meg nylig to nye digital kameraer. Men musikkavspilling(god lyd) er heller viktigere. Noe mer rundt det er ikke relevant. Sett på både SE w995, HTC(har hatt diamond, men den var ufattelig treg!), Omnia ol... Noen synspunkter? Endret 26. juni 2010 av Nidaroo Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Den har jeg hatt.. Så uaktuelt Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Har både Sony ericsson w995 og Samsung omnia HD (antar at du mente HD når du sa omnia). Mobilene er forskjellige som natt og dag, og jeg vil selvsagt fremheve Omnia HD som den bedre av de to. Dette gjenspeiles derimot også kraftig i prisen. Omnia HD har egenskaper som jeg etter dine (nevnte) behov ikke anser som nødvendige. w995 er en glimrende telefon, og da spesielt når det kommer til musikk. Bildene er også foholdsvis imponerende (selv om dette er en kvalitet du ikke trengte). w995 er meget responsiv, har et godt og solid design, og er forøvrig ypperlig på de fleste punkt. Prisen er heller ikke å forakte. Mente du Omnia (uten HD) vil jeg fremheve w995 enda sterkere. Vel, der har du et synspunkt Lykke til med mobilkjøpet! Edit: Dette bør forøvrig også gjøre mobilvalget enklere ettersom du vurderer w995: Årets musikkmobil: European Music Phone 2009-2010 -> Sony Ericsson W995 http://mobilen.no/wip4/her-prisvinnerne/d.epl?id=40589 Endret 20. august 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Htc Touch HD 2 (LEO) har jo 1 ghz prosessor, og er vel den med raskest prosessor (tror jeg). Forøvrig mye ram også. Tror jeg ville gått for den. Men der er det vel et bra godt kamera og. Anmeldelse. Lenke til kommentar
poe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei... Jeg trenger en ny telefon, og lurer derfor på hva jeg bør kjøpe. Jeg har sett gjennom de fleste og det gjør det ikke lettere. Telefonen skal i hovedsak brukes til det meste, innenfor normal bruk. Kamera telefon er ikke nødvendig å være det beste, ettersom jeg har kjøpt meg nylig to nye digital kameraer. Men musikkavspilling(god lyd) er heller viktigere. Noe mer rundt det er ikke relevant. Sett på både SE w995, HTC(har hatt diamond, men den var ufattelig treg!), Omnia ol... Noen synspunkter? SE Aino? http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...lc=no&cc=no Lenke til kommentar
program Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Htc Touch HD 2 (LEO) har jo 1 ghz prosessor, og er vel den med raskest prosessor (tror jeg). Forøvrig mye ram også. Tror jeg ville gått for den. Men der er det vel et bra godt kamera og. Anmeldelse. Vel. Nå blir det feil å fremheve at den har 1GHz siden det ikke er så veldig relevant. Men det er nok den kraftigste prosessoren du får til slike telefoner til dags dato. W995 er en flott musikktelefon, men den har ikke noe serlig annet bra hvis man sammenlikner med Omnia HD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Htc Touch HD 2 (LEO) har jo 1 ghz prosessor, og er vel den med raskest prosessor (tror jeg). Forøvrig mye ram også. Tror jeg ville gått for den. Men der er det vel et bra godt kamera og. Anmeldelse. Vel. Nå blir det feil å fremheve at den har 1GHz siden det ikke er så veldig relevant. Men det er nok den kraftigste prosessoren du får til slike telefoner til dags dato. W995 er en flott musikktelefon, men den har ikke noe serlig annet bra hvis man sammenlikner med Omnia HD. (har hatt diamond, men den var ufattelig treg!) Endret 22. november 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
program Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er godt mulig. Men HTC HD2 er da for all del ikke Diamond! Du burde også se på HTC Hero som har Android og Sense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Dårlig quote av meg. Trådstarter som skrev det jeg hadde merket ut. Derfor regner jeg med at ts ikke er interessert i en treg mobil atter en gang. Er vel kanskje en av grunnene til at ts skifter mobil. Lenke til kommentar
program Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Men HTC Leo er av de aller raskeste telefonene man får i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, men htc hd 2 er 'leo'. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Samsung m7600 Beat DJ er en veldig god musikktelefon, men har et veldig ungdommelig design. Ellers er jo w995 en konge musikktelefon med veldige praktiske løsninger. Lenke til kommentar
program Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ja, men htc hd 2 er 'leo'. Ja, for det visste jo ingen... Bare jeg som blander litt uttrykk. Endret 23. november 2009 av program Lenke til kommentar
poe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Samsung m7600 Beat DJ er en veldig god musikktelefon, men har et veldig ungdommelig design.Ellers er jo w995 en konge musikktelefon med veldige praktiske løsninger. Personlig har jeg kjøpt en Aino til min bedre halvdel, da jeg anså den som hakket bedre enn w995. Kanskje blir hun skuffet? Men den får iallefall mye skryt rundt om kring, bare man forstår at det her er snakk om en vanlig telefon, med et spesielt brukergrensesnitt for media. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Det ble nok en SE W995 når jeg denne tråden ble opprettet. Så ... Men den er ikke mer idag, så takk og farvel. Denne er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå