toretang5 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei Jeg har "ødelagt" hele software strukturen min på maskinen i et forsøk på å bøte på generell treghet som jeg nå skjønner har vært forårsake av Firefox 3.5.1. Ingen av profilene vil nå starte korrekt, fordi det er feil i start up sekvensen. Alt låser seg når profilen har begynt å starte (Den finner ikke et program den leter etter) Jeg prøvde å lage en ny "ren" profil i sikkerhetsmodus, men den nye profilen kopierte tydeligvis av seg selv med seg innstillgene fra de andre profilene. Hvordan kan jeg - fra sikkerhetsmodus - få laget en helt REN profil, som ikke drar med seg ting fra de andre profilene? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 logg inn som admin, rename alle gamle profiler, f.eks med .old på slutten av navnet. da blir en ny blank profil opprettet. du kan ikke lage ny profil på brukeren du er logget inn med. Lenke til kommentar
toretang5 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 logg inn som admin, rename alle gamle profiler, f.eks med .old på slutten av navnet.da blir en ny blank profil opprettet. du kan ikke lage ny profil på brukeren du er logget inn med. Ok. Høres bra ut. Takk skal du ha. Da beholdes innnholdet slik det er på de gamle profilene? D.v.s. at det er kun er navnene som endres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå