Gå til innhold

Hvilke høytalere er det beste kjøpet?

Anbefalte innlegg

Fått lønning :D

Bestillt høytalera, og drar og henter de når de kommer på lager. Men nå har jeg snust litt mer på forsterkere :p Funnet Harman/Kardon AVR 355 til 6000, noen som har noe å si om den er bedre enn Pioneeren, og verdt penga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe.. En amp til 6k innen stereo-segmentet vil gi deg mye mer for pengene, med mindre du skal kjøre digitalt ut fra pc, da vil nok kombinasjonen av amp og en annen dac gi bedre lyd, selv om det beste er en ekstern dac til 1k og en amp til 5k.

Sjekk på ebay etter en usb-dac, eventuelt så finnes det sikkert noe på finn.no eller tilsvarende. Jeg selger IKKE min DDDAC, men den er genial, og massiv..

Lenke til kommentar

Tror jeg først og fremst ville vurdert en Yamaha eller en Denon med mulighet for pure direct eller tilsvarende, som går utenom de aller mest tøysete kretsene som er fine til surroundbruk. Både Yamaha og Denon gir mye for pengene, men jeg har ikke hørt pioneer, så jeg kan ikke vurdere denne opp mot de to andre.

Lenke til kommentar

Da ville jeg kanskje gått for H/K AVR 255, koster rundt 5 tusen på netshop tror jeg. En kraftig reciver, med støtte for alle de nye lydformatene. Vant vel også en test i Hjemmekino. Nå skal det også nevnes at i den samme testen hadde Yamaha best lyd men fikk trekk for få HDMI. Men med nye modeller så ville den vært veid opp. Så hadde det vært meg stått mellom AVR 255 og RX-V65. Heller kanskje litt mot Yamaha.

Lenke til kommentar

Egentlig Dynavoice M-65, men de kom ikke på lager før langt uti oktober, så gjorde om bestillinga til XTZ 89 som han jeg prata med på telefon anbefalte... Forresten så ender jeg nok opp med en Karman/Kardon AVR 745 som jeg får billig :)

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...