Mawrick Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Var en tur ut i havgapet i helgen og tok da blant annet dette bilde. Angående HDR så er vel smaken som baken, men skriv i vei... Men kommenter gjerne også andre ting da... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 pent dette her.. har ingenting imot HDR så lenge det brukes rett. Flott dragning innover landskapet! Lenke til kommentar
swahili Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Syns hdr bruker her var bra, og ikke overdrevet som en del andre gjør. Ellers mangler jeg noe å sette øyet mot, men liker godt fargene. Syns også det var litt synd med de to oransje lysstrålene rett ved solen, men ellers et fint bildet. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Har veldig sans for hdr. Himmelen/skyene tilførte bildet kraft og spenning. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Veldig vakkert. Men har du brukt litt for mye clarity? Her ser jeg det rett under og til venstre for solen, da det er mørkere noen få plasser. Ang. farger kunne du kanskje forsterket rød/oransj litt mer, da grønnfargen i gresset var pent, selv og det ble litt mørkt. Og som det er sagt, så mangler øynene noe å feste seg på, en stein, en mosedott, noe som tar oppmerksomheten fra solnedgangen, men som allikevell styrer blikket inn mot den. Skyene likte ejg veldig godt, kunne jeg spurt om Lukker og Blender? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Veldig vakkert. Men har du brukt litt for mye clarity? Her ser jeg det rett under og til venstre for solen, da det er mørkere noen få plasser. Ang. farger kunne du kanskje forsterket rød/oransj litt mer, da grønnfargen i gresset var pent, selv og det ble litt mørkt. Og som det er sagt, så mangler øynene noe å feste seg på, en stein, en mosedott, noe som tar oppmerksomheten fra solnedgangen, men som allikevell styrer blikket inn mot den. Skyene likte ejg veldig godt, kunne jeg spurt om Lukker og Blender? Takker for tilbakemeldingene Blenderen var F9 og lukketiden på de forskjellige bildene går fra 1/5 til 1/40, om det var disse du lurte på ?... Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Likte himmelen veldig godt ellers enig med Oyjorn. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Har ikke så mye å utsette på, bare lurer på hvor mange eksponeringer du brukte? Fint bilde forresten. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Har ikke så mye å utsette på, bare lurer på hvor mange eksponeringer du brukte? Fint bilde forresten. Er vel brukt 4 bilder her, var vel egentlig tenkt å bruke flere men på grunn av ekstremt irriterende mygg/knott så glemte jeg å flytte lukkertiden før neste "bracketing", så ble tatt noen med samme lukkertid.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ikke noe dårlig bilde, men mosen til høyresiden er uskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå