Gå til innhold

BK: Solnedgang rett nord for Bergen (hdr)

Mawrick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig vakkert. Men har du brukt litt for mye clarity? Her ser jeg det rett under og til venstre for solen, da det er mørkere noen få plasser.

Ang. farger kunne du kanskje forsterket rød/oransj litt mer, da grønnfargen i gresset var pent, selv og det ble litt mørkt.

Og som det er sagt, så mangler øynene noe å feste seg på, en stein, en mosedott, noe som tar oppmerksomheten fra solnedgangen, men som allikevell styrer blikket inn mot den.

Skyene likte ejg veldig godt, kunne jeg spurt om Lukker og Blender?

Lenke til kommentar
Veldig vakkert. Men har du brukt litt for mye clarity? Her ser jeg det rett under og til venstre for solen, da det er mørkere noen få plasser.

Ang. farger kunne du kanskje forsterket rød/oransj litt mer, da grønnfargen i gresset var pent, selv og det ble litt mørkt.

Og som det er sagt, så mangler øynene noe å feste seg på, en stein, en mosedott, noe som tar oppmerksomheten fra solnedgangen, men som allikevell styrer blikket inn mot den.

Skyene likte ejg veldig godt, kunne jeg spurt om Lukker og Blender?

Takker for tilbakemeldingene

Blenderen var F9

og lukketiden på de forskjellige bildene går fra 1/5 til 1/40, om det var disse du lurte på ?...;)

Lenke til kommentar
Har ikke så mye å utsette på, bare lurer på hvor mange eksponeringer du brukte?

Fint bilde forresten.

Er vel brukt 4 bilder her, var vel egentlig tenkt å bruke flere men på grunn av ekstremt irriterende mygg/knott så glemte jeg å flytte lukkertiden før neste "bracketing", så ble tatt noen med samme lukkertid....:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...