Gå til innhold

[Løst]Hva skjer med Lost-Norge.net?


Anbefalte innlegg

Jeg vet dette høres ut som reklame, men det er det ikke. Lost-norge er et forum for lostfansen lik det dere har her på diskusjon.no. Og siden 2005 har forumene levd side om side, men i forrige uke annonserte eieren at han ønsket å legge ned siden i februar 2010. Dette pga. at han ikke fant det lønnsomt å fornye leiekontrakten med webhotellet. Lost-norge kan jo ikke stenges før den siste sesongen er avsluttet! Derfor bestemte 3 av medlemmene seg for (inkludert meg) å donere 200,- hver til eieren, slik at vi kunne diskutere neste sesong, også. :)

 

Men nå krever jeg som en av de som har donert penger, en forklaring. De siste 5 dagene(?) har det bare vært en blank skjerm på nettsiden, med denne meldingen: "Siden vil komme opp igjen iløpet av kvelden...". Den kvelden så jeg film, og ingenting kom tilbake.

 

Hva er det som skjer med nettsiden? Om eieren er medlem her på Diskusjon, og ser dette innlegget. Kan du være så snill å gi meg en forklaring? 200,- kroner er ikke mye for meg, så jeg dør ikke om du har stukket av. Men det hadde bare vært fint om du kunne gi meg et svar.

 

Takk.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte denne meldingen til Pep for en uke siden:

 

Heisann. Du har sikkert fått med deg det siste LN-styret. =)

 

Da det ble klart at siden skulle legges ned pga lite aktivitet og mindre interesse fra hovedmoderatorene,

sendte 3-4 av de gjenværende brukerene 200 kr hver for å holde siden oppe ett år til for å dekke alle LOST sesongene som blir sendt.

 

For å gjøre tiltak til å få siden mer levende igjen, har det kommet frem et par gode forslag;

- gjøre de brukerene som sponset siden til moderatorer (eller journalister),

- lage en ny layout/design til siden som henger i hop med sesong 5/6

 

Det er det sistnevnte som er den største utfordringen for oss på brukernivå siden vi hverken har tilgang eller kunnskap til å gjøre noe med det.

Jeg vet ikke hvor aktiv du er med lost-norge per dags dato, men kan du svare meg på;

- Hva som må gjøres for å lage en ny layout/design til siden?

- Hvor vanskelig er det å få til en ny layout til siden?

- Hvem er det som evt har kunnskap til å gjøre det?

 

Vi trenger ikke lage et HELT NYTT design, for det vi allerede har er et fint utgangspunkt å bygge videre på.

For ideer til nytt design, kan det jo kanskje lages en samletråd i "Generelt" forumet, der folk kan slenge inn forslag/bilder til hvordan det kan se ut. Jeg har et par ideer, og jeg vet et par andre som også har noen bra forslag. Jeg mener dette er en god grunn til å besøke siden under lost-pausen, men det er ingen vits å opprette en tråd om dette hvis det ikke kan gjennomføres.

 

Takk for all støtte.

 

Mvh

Ole Christian

 

PS. Hvorfor er siden nede nå? (Tipper Acez har stukket av med all cash som ble sponset, og stengt siden ned fortløpende.. ;P)

 

 

Så fikk jeg dette til svar for et par dager siden;

 

Hei.

 

Mye er fortsatt uavklart. Det er snakk om å endre LNs ISP for å

redusere kostnadene, slik at siden vil være oppe så lenge som mulig,

og ikke bare det ene året til siste sesong er ferdig. Inntil det er

avklart er det vanskelig å gi konkrete svar på hvordan det vil bli når

vi er oppe igjen. I forhold til designet, så har jeg de nødvendige

tilgangene til å gjøre endringer, men det er MadMe som har den

nødvendige kunnskapen, og som har satt opp det nåværende designet.

Igjen - hvordan det konkret blir må vi se på når vi har avklart ISP og

en del andre ting.

 

Vi setter pris på støtten, og skal gjøre det vi kan for at alle blir fornøyd.

 

 

Det føles ut som om LN fortsatt er i limbo! :p

Endret av OCKi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...