Gå til innhold

[Løst]Omnia HD eller Jet


Foxe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg ny mobiltelefon og landet på at denne gangen vender eg tilbake til samsung. Hadde lenge bestemt meg for at eg skulle ha Omnia HD, men så kom lille Jet som faktisk virket veldig rimelig, og til en hyggeligere pris! Så spørsmålet er, er det verdt de ekstra kronene for Omnia? eller kan eg like greit overleve med Jet? Takker alle som har tid og svare, er til stor hjelp. + Er det noen som har erfaring med Pixmania? Er der en får tlf billigst, men med engelsk many da, vil uansett ikke være noe problem ettersom Norsk språkpakke kan innstalleres senere

Endret av Foxe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må vi jo først gjette på hva slags mobilbruker du er da, siden du ikke skriver mye om behovene dine. Uansett, Jet har vel ikke WinMobile og det er vel egentlig den største forskjellen fra Omnia. Liker du å installere ny funksjonalitet i telefonen er vel dermed Omnia å foretrekke. Større skjerm er jo også et pluss (antar jeg). Selv er jeg ikke i tvil om hva jeg ville valgt (Omnia), men det kommer jo altså an på hva du vil.

Lenke til kommentar
Da må vi jo først gjette på hva slags mobilbruker du er da, siden du ikke skriver mye om behovene dine. Uansett, Jet har vel ikke WinMobile og det er vel egentlig den største forskjellen fra Omnia. Liker du å installere ny funksjonalitet i telefonen er vel dermed Omnia å foretrekke. Større skjerm er jo også et pluss (antar jeg). Selv er jeg ikke i tvil om hva jeg ville valgt (Omnia), men det kommer jo altså an på hva du vil.

 

Har selv prøvd en rekke tlf, HTC, Blackberry, osv. Det første som slo meg var at denne gangen skulle eg ha en tlf som hadde alt, men det som var firstende ved Jet var at den hadde mye av det samme, var mindre, billigere, og veldig rask i responsen. Så sliter litt ved valget mellom og spare noen kroner eller og kjøre fullt ut. Så, om noen kunne skrive hva de synes er + og minus og hele pakken hadde det vert fint,tar imot all informasjon eg kan få! Takk på forhånd

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det ble en Omnia! Kunne ikke motstå denne mobilen! Nå er det bare og bli kjent me den, gliser som en unge!

 

Hei på deg!

Kjøpte du Omnia HD fra pixmania? Den koster jo desidert minst der,faktisk over 1000 spenn rimeligere enn andre leverandører. Jeg antar det skyldes norsk språk mangler. Er det andre funksjoner som ikke er tilstede? Er det enkelt å legge til norsk språkpakke?

Lenke til kommentar
Det ble en Omnia! Kunne ikke motstå denne mobilen! Nå er det bare og bli kjent me den, gliser som en unge!

 

Hei på deg!

Kjøpte du Omnia HD fra pixmania? Den koster jo desidert minst der,faktisk over 1000 spenn rimeligere enn andre leverandører. Jeg antar det skyldes norsk språk mangler. Er det andre funksjoner som ikke er tilstede? Er det enkelt å legge til norsk språkpakke?

de eneste forskjellene er at det er 8gb intenminne, ikke 16gb og ikke norsk språk, men engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...