Gå til innhold

Yahoo Mail og Hotmail slår Gmail

Anbefalte innlegg

Den sender reklame i utgående e-post, kan ikke engang betale for å fjerne dette.

Bare dette punktet alene er grunn nok til at jeg ikke ville brukt hotmail. Når jeg skriver en mail, vil jeg selv bestemme hele innholdet i mailen og kunne avslutte på en fin måte: "Med vennlig hilsen xxx" uten å få en sånn forbaska reklame etter dette. Ved masse reply fram og tilbake mellom hotmail-brukere blir det om mulig enda styggere, med en haug med reklame på slutten :p

Gmail har aldri hatt slik fjollete reklametekst. Yahoo hadde det, men tok til fornuft og fjerna den (selv om noen fortsatt har det ser jeg, tror det skyldes hvilket land man er registrert i. Prøv å endre nasjonalitet og se om det forsvinner).

@hotmail -> høres fjortiss ut.. ville hvertfall ha skifta til @live domene om du vil fortsette å bruke hotmail.

Hotmail likner jo veldig på "hot male"

Jeg sier ikke mer :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gmail vil nok komme seg vel forbi Hotmail de kommende årene, Yahoo må bli et lenger løp. Gmail slå samtlige på gratistjenester, gratis IMAP og POP til hvilken som helst eposttjener som støtter det er en finfin ting, og med de økende interaksjonene med GCal, GDocs og GTalk så blir det til en virkelig god pakke.

Hotmail jobber godt for å holde brukerene sine tilbake fra å gå over til andre tjenester, noe som faktisk virker motiverende på folk som møter på hinderne første gang de forsøker å bruke Googles fine "send og motta epost fra andre kontoer via POP"-funksjon, for å fremdeles bruke Hotmail-kontoen sin.

Jeg synkroniserer kalender, kontakter og epost mellom Macbook, iPhone og Google som gjør at jeg hele tiden har informasjonen min tilgjengelig for bruk, også på maskiner jeg selv ikke eier. Det er jo ett tosidig sverd som HW.no tok opp nå nylig, men jeg har til gode for å skade meg riktig enda, selv om det nå ser ut til å bli et dypt kutt når det først skjer :)

In Google We Trust. :new_woot:

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...