Øyjor'n Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Har begynt i det små med macro fotografering, da vi har mye prosjekter om det på skolen dette året. Jeg prøvde meg litt frem og tilbake i photoshop, og kom frem med dette resultatet. Øyjorn Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Huh? Om jeg har UV-filter, eller at jeg burde bruke? Nei, jeg har ikke, og har egentlig ikke tenk å gå til innkjøp av et med det første, tenkte jeg. Ikke noen kommentarer? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg synes det her var spennende og annerledes. Men jeg synes også at motivet falt litt bort i all "duggen". Men et morsomt og annerledes skudd. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg syntes "det gule" var veldig bra gjennomført. Kritikk: Et problem for meg er at grein/knopp oppe og blomst nede sloss om oppmerksomheten og at bildet derfor ikke blir så harmonisk som jeg ønsker. Andre ser det kanskje annerledes? For meg er altså komposisjonen ikke god nok. Jeg mener også at dette er symptomatisk med dagens muligheter til å etterbehandle bildet, man glemmer at det viktigste fortsatt er å komponere et bilde når man tar det. Dersom dette var gjort litt annerledes hadde dette vært et bilde å ha på veggen Endret 20. august 2009 av telealf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå