asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvem synes du er den snilleste moderatoren her på forumet? Skriv også hvorfor. mitt valg kommer senere (hvis denne ikke blir stengt da) Til moderatorene: Hvis dere synes denne posten er litt på grensen, så må dere bare stenge den. Ikke bli fornermet. Jeg tenkte bare dette kunne være en fin måte å si hva som er bra å dårlig med dere. Til andre folk: Prøv å ikke være oppkjeftig. Er ikke lurt å irritere de som styrer her. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 SirHartge vet ikke hvorfor bare er sånn Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Enig med deg foilltank! sirhartge her også ! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Snill er ikke nødvendigvis det samme som god, IMO. Men Hartge får min stemme også. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 SirHartge er cool , liker avataren også! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sirhartge på første. Så adawen faktisk fordi hun ikke stenger i hytt å pine som andre dessuten fikk hun meg inn i varmen igjen Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 SirHartge Så enig. No offence alle andre, men liker Sjefen. Et eksempel er her hvor han er slik jeg mener en moderator bør være. De andre er gode de også selvfølgelig, men blir som med batman. Kevin er kul han også, men Batman er å blir kongen 8) edit: Eneste er avataren. Vet det er en bil, men var lenge den var direkte skremmende. Den så ut som en hatt med 2 lysende øyne under. Skumle saker. Nå bare ungår jeg å se på den Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mlwirak blir min favoritt. Hvorfor? Fordi han har æren for hele Hardware Norge vel Uten ham, ikke noe forum. btw, blir ikke dette litt småidiotisk? Er tross alt bare de mest markeringskåte (no offence) moderatorene som får oppmerksomhet De som modererer i stillhet legger ingen merke til og dermed blir det umulig å bedømme om de gjør en god jobb eller ikke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Men det er ikke snakk om den beste moderatoren (selv om det står i emnefeltet). Spørsmålet er 'Hvem synes du er den snilleste moderatoren her på forumet?' (derav posten min med 'Snill er ikke nødvendigvis det samme som god, IMO' ). Jeg mener ingenting vondt med dette, men jeg synes ikke Hartge er den beste moderatoren på forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Mange krav til hvordan dere ser på som "gode" moderatorer og da, et annet sted i forumet ønsker jo flere at vi skal blir mer "nazi" aktige i modereringa vår. Skal ikke være lett med så mange ønsker nei. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg ikke gått gjennom alle postene til hver av de og tatt en vurdering ut fra det, men de som jeg respekterer mest må være SirHartge og Mr.Ueland. Ja, jeg vet vi skal respektere ALLE moderatorer, men shit au Synes alle (jeg vet om) gjør en god jobb, selv om det selvsagt kommer tvilsomme avgjørelser. Slik må en regne med. De er bare mennesker (ja, utenom Adawen, hun er en gudinne :oops: ) ps: [/smiske] Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 1. allyse 2. SirHartge er jo litt morro med allyse og da :wink: (tenker IKKE på fylla allyse, neeeeei :wink: ) neida, dere er begge flinke moderatorer. er en jeg ikke liker, men sier ikke hvem edit: liker yummy også ganske godt :smile: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 syns denne avstemningen blir litt for dum tenk hvis moderatorenen skulle begynne å stemme over hvem som er den beste brukeren Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Den som er høyest oppe i systemet.... neida: Allyse:51% SirHartege:49% Dere er bra de fleste av dere andre og! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg syntes denne av desertglow er ganske bra. Nice å være aktivt med i diskusjonen for så å drepe den i samme post. Ellers så må Hondaen nomineres. EDIT: Hva med yummy da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg