Gå til innhold

Beste moderator...

Anbefalte innlegg

Hvem synes du er den snilleste moderatoren her på forumet? Skriv også hvorfor.

mitt valg kommer senere (hvis denne ikke blir stengt da)

Til moderatorene: Hvis dere synes denne posten er litt på grensen, så må dere bare stenge den. Ikke bli fornermet. Jeg tenkte bare dette kunne være en fin måte å si hva som er bra å dårlig med dere.

Til andre folk: Prøv å ikke være oppkjeftig. Er ikke lurt å irritere de som styrer her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SirHartge :woot:

Så enig.

No offence alle andre, men liker Sjefen. Et eksempel er her hvor han er slik jeg mener en moderator bør være. De andre er gode de også selvfølgelig, men blir som med batman. Kevin er kul han også, men Batman er å blir kongen 8)

edit: Eneste er avataren. Vet det er en bil, men var lenge den var direkte skremmende. Den så ut som en hatt med 2 lysende øyne under. Skumle saker. Nå bare ungår jeg å se på den :roll:

Lenke til kommentar

mlwirak blir min favoritt.

Hvorfor? Fordi han har æren for hele Hardware Norge vel :) Uten ham, ikke noe forum.

btw, blir ikke dette litt småidiotisk? Er tross alt bare de mest markeringskåte (no offence) moderatorene som får oppmerksomhet ;) De som modererer i stillhet legger ingen merke til og dermed blir det umulig å bedømme om de gjør en god jobb eller ikke.

Lenke til kommentar

Men det er ikke snakk om den beste moderatoren (selv om det står i emnefeltet). Spørsmålet er 'Hvem synes du er den snilleste moderatoren her på forumet?' (derav posten min med 'Snill er ikke nødvendigvis det samme som god, IMO' ;) ).

Jeg mener ingenting vondt med dette, men jeg synes ikke Hartge er den beste moderatoren på forumet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke gått gjennom alle postene til hver av de og tatt en vurdering ut fra det, men de som jeg respekterer mest må være SirHartge og Mr.Ueland. Ja, jeg vet vi skal respektere ALLE moderatorer, men shit au :) Synes alle (jeg vet om) gjør en god jobb, selv om det selvsagt kommer tvilsomme avgjørelser. Slik må en regne med. De er bare mennesker (ja, utenom Adawen, hun er en gudinne :oops: :D)

ps: [/smiske]

Lenke til kommentar

1. allyse

2. SirHartge

er jo litt morro med allyse og da :wink: (tenker IKKE på fylla allyse, neeeeei :wink: )

neida, dere er begge flinke moderatorer.

er en jeg ikke liker, men sier ikke hvem :p

edit: liker yummy også ganske godt :smile:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...