langtongting Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er på jakt etter ett nytt kabinett og skulle derfor hatt noen forslag, da jeg ikke har helt oversikten selv. Har lest gjennom noen tråder, men er fortsatt litt usikker. Kabinettet skal romme Intel i5/i7, Geforce 275GTX osv. Jeg ønsker primært et romselig miditower som har en fin balanse mellom kjøling og støy. Støvfilter er også et kriterium. Bling bling kommer langt ned på prioriteringslisten. Makspris kr 1500. Noen som har et par gode forslag? På forhånd takk. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Beklager, men *bump*. Ingen forslag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva med et Antec P183? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Takker for tilbakemeldingen. Har siden jeg startet tråden, måtte gjøre mye research og valget har falt på Antec Nine Hundred Two Endret 30. august 2009 av langtongting Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, du har ikke gjort noe dårlig valg iallefall Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Takker for tilbakemeldingen. Har siden jeg startet tråden, måtte gjøre mye research og valget har falt på Antec Nine Hundred Two Linken er til Antec Nine Hundred, ikke Nine Hundred Two Lenke til kommentar
padda Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei langtongting! Jeg fant denne tråden da jeg selv leter etter nytt kabinett, med ganske nøyaktig samme kriterier som deg. Har tenkt meg Core i5, og vil ha god kjøling, lite støy, støvfilter, og lite bling. Kunne du skrevet et par linjer om hvorfor valget ditt falt på akkurat det kabinettet som det gjorde? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Hei langtongting!Jeg fant denne tråden da jeg selv leter etter nytt kabinett, med ganske nøyaktig samme kriterier som deg. Har tenkt meg Core i5, og vil ha god kjøling, lite støy, støvfilter, og lite bling. Kunne du skrevet et par linjer om hvorfor valget ditt falt på akkurat det kabinettet som det gjorde? Hei. Selvsagt kan jeg det. Vel, jeg var ute etter et luftig kabinett med god kjøling og støvfilter til en fornuftig pris. Basert på omtalen til og prisen til NetonNet, så virket dette som et bra valg. Det er også viftestyring som er en god fordel. Har nå fått kabinettet i hus og det ser veldig bra ut. Trenger nå bare innmaten. Kan nok anbefale dette kabinettet. Kort og konsist, men håper det var til hjelp. Lenke til kommentar
padda Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Absolutt, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå