langtongting Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal bygge ny PC pg skulle gjerne ha hatt forslag til en god, stillegående PSU med modulære kabler. Denne skal drive i hovedsak Intel i5/i7, Geforce 275GTX osv. Har noen noen anbefalinger på et par modeller? PS! Trenger ikke noe monster. Mer noe som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Henger meg på her, skal også bygge meg ny pc meg det samme som nevnt over. Må watt styrken være på over 500W for å drive det nevte? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har kjøpt og bruker thermaltake toughpower 850W i begge maskinene mine og har overskuddskraft til det meste jeg ønsker og putte i dem Hører mere til kabinettviftene enn PSU vifta. Vil anbefalle og ha minimum 600W om man tenker litt framtidige oppgraderinger, hadde 500W strømforsyning og slet med lite strøm til alt jeg hadde i maskinen. 750W ligger noe overtusenlappen og 850W nærmere 1500. Endret 19. august 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har kjøpt og bruker thermaltake toughpower 850W i begge maskinene mine og har overskuddskraft til det meste jeg ønsker og putte i demHører mere til kabinettviftene enn PSU vifta. Vil anbefalle og ha minimum 600W om man tenker litt framtidige oppgraderinger, hadde 500W strømforsyning og slet med lite strøm til alt jeg hadde i maskinen. 750W ligger noe overtusenlappen og 850W nærmere 1500. At den bråker mindere enn dine kabinett vifter er litt vanskelig å skjønne da jeg ikke vet hva du har der, men uansett så vil du si at din psu er stillegående?? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=36 Var vel kanskje litt misvisende med å si at de andre viftene i systemet bråker mere. 16 db på vifta til thermaltake PSUene . Kan bare svare fra mitt synspunkt så det kan finnes flere merker der ute som er billigere og bedre. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det står ikke hvordan de har målt støynivået på TT-PSUen, men det vanlige er fra 1m avstand. 16dBA er i så fall ikke mulig når den 140mm vifta i PSUen går på full pupp. Til sammenlikning oppgir Corsair for sin TX750 22 dBA på minimum hastighet, og det er ved 1m avstand. Viften i TT PSUen og TX750 er akkurat den samme. Så disse støybeskrivelsene i prisguiden er noe man må ta med en klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå