Gå til innhold

Trenger forslag til PSU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt og bruker thermaltake toughpower 850W i begge maskinene mine og har overskuddskraft til det meste jeg ønsker og putte i dem

Hører mere til kabinettviftene enn PSU vifta. Vil anbefalle og ha minimum 600W om man tenker litt framtidige oppgraderinger, hadde 500W strømforsyning og slet med lite strøm til alt jeg hadde i maskinen.

750W ligger noe overtusenlappen og 850W nærmere 1500.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Har kjøpt og bruker thermaltake toughpower 850W i begge maskinene mine og har overskuddskraft til det meste jeg ønsker og putte i dem

Hører mere til kabinettviftene enn PSU vifta. Vil anbefalle og ha minimum 600W om man tenker litt framtidige oppgraderinger, hadde 500W strømforsyning og slet med lite strøm til alt jeg hadde i maskinen.

750W ligger noe overtusenlappen og 850W nærmere 1500.

At den bråker mindere enn dine kabinett vifter er litt vanskelig å skjønne da jeg ikke vet hva du har der, men uansett så vil du si at din psu er stillegående??

Lenke til kommentar

Det står ikke hvordan de har målt støynivået på TT-PSUen, men det vanlige er fra 1m avstand. 16dBA er i så fall ikke mulig når den 140mm vifta i PSUen går på full pupp. Til sammenlikning oppgir Corsair for sin TX750 22 dBA på minimum hastighet, og det er ved 1m avstand. Viften i TT PSUen og TX750 er akkurat den samme.

Så disse støybeskrivelsene i prisguiden er noe man må ta med en klype salt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...