infernic Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei! jeg skal kjøpe meg ny tv til maks 14000, men syns det er vanskelig å bestemme seg! 50" plasma. Har sett endel på samsung Samsung PS50A766, men finner ingen tester og omtaler av den. Har også sett endel på LG 50PS8000, men er usikker på om det er en kvalitetstv? noen som har noen tips? Tv-en blir i hovedsak brukt til å se film og tv med canal digital HD boks, og endel spilling på xbox 360 og PS3. Takker for svar! Lenke til kommentar
IQM Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvilken tv bestemte du deg for? Jeg har selv vurdert 50PS8000, men ikke kjøpt enda. Den har fått gode kritikker her og her. Lenke til kommentar
infernic Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Valget falt på Samsung PS50A766 Fant ikke så mange tester av den, men er sikker på jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvilken tv bestemte du deg for? Jeg har selv vurdert 50PS8000, men ikke kjøpt enda. Den har fått gode kritikker her og her. Ja, men det er vel ingen nettshop'er som har denne på lager? Jeg leser tester av tv'en og de er fra mars i år. Kommer den så sent til norge eller er den blitt erstattet av en nyere modell? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvilken tv bestemte du deg for? Jeg har selv vurdert 50PS8000, men ikke kjøpt enda. Den har fått gode kritikker her og her. Ja, men det er vel ingen nettshop'er som har denne på lager? Jeg leser tester av tv'en og de er fra mars i år. Kommer den så sent til norge eller er den blitt erstattet av en nyere modell? Den har vært på lager hos flere nettbutikker, dog ingen som har den på lager nå. Om den har blitt/skal bli erstattet av en annen model vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå