Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hemoroider vanlig problem?

PiratRaff

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med hemoroider, fins det noe som man kan bekjempe dette uten å måtte gå til lege og brette ut dette for. Jeg kjenner legene svært godt og de kjenner meg svært godt, jeg vil helst ikke at alle og enhver skal vite hva jeg sliter med. Fins det noen krem, piller, naturlige ting man kan bekjempe dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter litt med hemoroider, fins det noe som man kan bekjempe dette uten å måtte gå til lege og brette ut dette for. Jeg kjenner legene svært godt og de kjenner meg svært godt, jeg vil helst ikke at alle og enhver skal vite hva jeg sliter med. Fins det noen krem, piller, naturlige ting man kan bekjempe dette på?

Hemoroide er veldig vanlig, like vanlig som kviser! :)

Prevensjon mot hemoroide er:

• Fiberrik mat.
  • Unngå lange "sitte" dager -> Stå opp og gå rundt.

Hvis du tror at piller og krem er løsningen: think again.

Lykketil!

Vaio :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tom_*

Er nok plaget med det selv. Har vært hos lege og fått scheriprocct krem og Piller som skal opp bakveien :tease:

Men det har ikke hjulpet meg, så neste blir kirurgi.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Det eneste som fjerner dem helt er en operasjon.

Jeg har 1 blodåre/hemoride som popper ut av endetarmen hver gang jeg har vært på joggetur. Den blir veldig blå og man kjenner det godt. Den bruker å dempe seg når jeg sovet en stund. Tror det har med at det blir mindre blodsirkulasjon eller noe når man slapper av/sover.

Heldigvis har jeg ikke intense smerter så operasjon er ikke aktuelt foreløbig.

Anonymous poster hash: d2006...def
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...