Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og anal-sex


PiratRaff

Anbefalte innlegg

Jeg vil si at å ha sex er litt som å snakke. Man klarer begge deler med de fleste, men begge deler er best når man har litt følelser for den man snakker/puler med. Men akkurat som å snakke kan det være veldig spennende med nye folk, men for å få til fortroligheten man trenger for å føle seg trygg på en person må man altså ha et godt forhold. Jo bedre forholdet er, jo bedre blir samtelene/sexaktene.

 

Nå kan man selvsagt gå lei av andre personer, og det må jo være lov. Derfor må man akseptere brudd i forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '4' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Om det virkelig finnes straighte gutter som ønsker å eksperimentere er det absolutt ikke noe problem å finne seriøse gutter å eksperimentere med xD Sånn til informasjon: "alle" homofile drømmer om å gjøre det med en straight en.

 

Men litt pussig. Jeg har aldri fantasert om å gjøre det med en jente. Det er litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Det er veldig mange jenter som eksperimenterer med andre jenter. Er de lesbiske/bifile?

 

Ifølge samfunnet idag så har de det bare morro, er ikke helt det samme om to gutter finner på å ha det morro. Desverre.

Lenke til kommentar

Du har helt rett McBitch, sorry ordbruken men det er jo brukernavnet ditt :p

 

Hadde jeg prøvd en gutt en eneste gang og kompisene mine hadde funnet det ut hadde de sikkert distansert seg ganske fort, derfor er jeg glad jeg ikke har slike lyster men synes synd på de som måtte ha det når man tenker på venner som kansje ikke aksepterer det. Da kan man selvfølgelig si at man må finne seg andre venner men det er nå ikke så enkelt mange ganger.

 

Også tror jeg ikke det er så mange jenter som liker det at den eventuelle typen deres hadde prøvd en annen gutt?

 

Vet ikke helt jeg, er fint om jenter kunne svare på dette på en seriøs måte for å belyse problemstillingen :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...