Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og anal-sex


PiratRaff

Anbefalte innlegg

Er litt enig. Det er liksom noe med tarmer som ikke helt stemmer.. for ikke å snakke om det herlige brune. det blir litt feil :p

Det er mye drittsnakk rundt analsex, men med litt forberedelse(trenger ikke å ta tid engang) så er "det brune" kun en myte. Eg har aldri sett noe brunt i denne forbindelsen. Hvorfor tror alle at analsex noe dritt? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

McBitch : Du har helt rett i det syns jeg, har merka det der jeg å, en venninne av dama mi va så jævla flau over å si at ho hadde hatt 3-kant, men ho sa det te slutt, å tenke bare, eh, 3kant, hva hva så skummelt med å si det da, det er jo ikke noe flaut, det er jo bare kult det :) kanskje fordi jeg å dama har hadd det noen gang å fantasere enda om å gjøre det flere ganger, at det gjør det så "vanlig" for oss, sex er enda et stort tabu blant de fleste her iværtfall, synd

Lenke til kommentar

Hva er galt med å eksprimentere med seg selv og sin egen endetarm? :) Eneste som kan være greit om du skal eksprimentere med en annen gutt, noe slags leketøy eller med damen din. Husk glid. :) Vannbasert er greit det. Men silikon er ganske mye bedre. :) Kan også være en fordel å "varme" opp litt først. Gjerne med en finger eller to først. Da det vil gjøre mindre vondt i ettertid. :)

 

Har selv prøvd analsex på begge måter, og har ikke noe i mot å gjøre det igjen. :)

Lenke til kommentar

Mange skeptiske folk her ser jeg. Kan jo forstå at mange menn synes det blir litt drøyt å bruke en dildo til analsex på seg selv, men man trenger jo ikke å gå så drastisk til verks. Rompehullet er ekstremt følsomt både hos menn og kvinner, og alle som har hatt en partner som slikker en i anus har skjønt dette. Det skjønner man etter første slikk.

En naturlig fortsettelse på dette er jo etterhvert penetrering, og så lenge man gjør litt forberedelser i forkant er det ikke noe ekskrementer i endetarmen, og ikke noe vond lukt heller. Det sier seg selv at hygiene er ekstremt viktig da det kommer til analsex, og gleden kan bli veldig redusert ved dårlig hygiene og manglende forberedelser. Finnes flere gode hjelpemidler for en skinnende ren tarm på sexbutikkene.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er altfor drøyt om slikke hverandre i rompa.

Jeg kunne aldri tenkt meg og gjøre noe sånt, hvis jeg hadde fått et tilbud om det hadde jeg pokker meg takket nei :p

Ja.. Der går grensen :p

 

en finger kunne sikkert godt undere rette omstendigheter, men jeg hadde ikke gjort det på meg selv for å si det sånn :wee:

 

ser ikke noe galt i det. Jeg har bare en mental sperre på slikt. På lik linje med å plukke seg i nesen. Hadde det vært en erogen sone hadde jeg ikke sett ned på folk som pilte seg i nesen for stimulans ^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
rart hvor negative 99% (tilsynelatende) gutta er til dette, da veldig mange gjerne kunne tenke seg å ta kjæresten sin bak.

Jeg mener, det er trangt, godt og (forutsatt noen veldig enkle forhåndsregler) trygt.

Dvs. veldig godt. ;)

 

men, jentene har desverre ikke blitt strenge nok enda.

Hverken på dette eller på shaving.

 

Jentene bør/skal si: Skal jeg skal du.

 

liker gutta at det er glattbarbert: da skal du selv være det.

Skal du stikke din [sett in din størrelse her] lange opp bak på henne må du først (ja først...) like å få en opp selv.. om ikke hun er den som vil det da.. ;)

 

edit:

bør kanskje legge til at det er usedvanlig digg med noe som treffer helt riktig opp der ja.

Vel. Jenter er jenter og gutter er gutter, så det skal være forskjell. Bare fordi dama er glattbarbert, trenger ikke du å være det. Jenter liker at det er hår der. Ikke en busk, men 2-4 millimeter. Og fordi du tar hu i ræva må du få noe oppi ræva? Dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Pleier noen ganger å skrelle en banan som jeg putter i rumpa, det er ganske digg!

Uten skallet så blir bananen myk også, sånn at den former seg, så det er ikke noe problem å føre den inn.

Hender jeg har latt den være der til dagen etter, blir en merksnodig bæsj da kan du si..

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei.

 

Spørsmålet mitt er rettet til gutter. Selv er jeg heterofil, har dame og er meget lykkelig med det. Men jeg undrer meg bare litt, av nysgjerrighets skyld om der er noen menn der ute (som ikke nødvendigvis er homofil), men som har prøvd eller har hatt lyst til å eksperimentere med å bli tatt i baken. Er dette helt vilt fremmed, unaturlig og helt uakseptabelt å i det hele tatt tenke på? Eller fins der folk som har slike uprøvde fantasier?

 

Selv kunne jeg faktisk tenkt meg å prøve noe slikt, ikke for jeg har lyst til det, men bare for eksperimentets skyld. Men jeg vil bare høre om der er noen som har like tanker rundt dette.

 

Det er helt normalt å ha slike fantasier. De fleste gutter har vel en eller annen gang drømt om å bli behandlet som en konge av en annen gutt. Men det er veldig viktig at man er helt utrolig ærlig med seg selv på hvem man elsker, for skal man få til god sex må man faktisk elske den personen man vurderer å gå til sengs med. Kanskje spesielt viktig blir det å ha et nært forhold til den man ligger med hvis man har analsex.

 

Du sier du ikke har lyst, men bare vil gjøre det for eksperimentets skyld. Det er selvsagt mulig, men du må huske på at hvis du ikke har lyst blir eksperimentet sannsynligvis helt elendig.

 

Hvis du vil prøve ut analsex med en annen gutt, PiratRaff, vil jeg anbefale at du sjekker ut med dama først og finner ut av hva slags forhold dere skal ha. Er dere sammen fordi dere elsker hverandre høyest på jord, eller har ting blitt en rutine og at dere bare elsker hverandre for å ha en å dele hverdagen med?

 

Jeg vil tro at de fleste mennesker er i forhold hvor de ikke elsker den de deler livet med høyest på jord. Da blir det dårlig sex. Håper du finner ut av hva du vil, PiratRaff.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig å ha god, nesten himmelsk sex selv om man ikke elsker hverandre da. :) Jeg er enig i at sexen ofte blir bedre om det er med en person man har følelser for på en eller annen måte. Men det trenger ikke være den følelsen av å elske. Kan likegjerne være vennskapelige følelser. :) Er også ganske så sikker på at god sex kan forekomme med personer man ikke har spesielle følelser for. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg vil i alle fall si at det er veldig vanskelig å få til god sex hvis man ikke har noen følelser for den man ligger med. Det blir på en måte ikke samme tenninga, om du forstå MrBjoern. Hvis man bare har vennskapelige følelser for hverandre blir liksom det altoppslukende elementet litt borte. Dermed tror jeg at venner som har veldig lyst på hverandre, muligens ikke har blitt helt klar over hvor høyt de faktisk elsker hverandre. Knullekompiser kan være fine å øve seg med, men noe god sex kan jeg ikke se for meg at det blir. Hodet må jo liksom med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nore_*

Exa elsket å bli tatt i rompa når hun hadde drukket.... husker hun hadde vært på byen og kom snøvlende inn på soverommet for å vekke meg så jeg kunne ta henne bak før hun veltet i seng....ikke spesielt erotisk men utrolig "rått", kom aldri noe brunt da...

Lenke til kommentar
Jeg vil i alle fall si at det er veldig vanskelig å få til god sex hvis man ikke har noen følelser for den man ligger med. Det blir på en måte ikke samme tenninga, om du forstå MrBjoern. Hvis man bare har vennskapelige følelser for hverandre blir liksom det altoppslukende elementet litt borte. Dermed tror jeg at venner som har veldig lyst på hverandre, muligens ikke har blitt helt klar over hvor høyt de faktisk elsker hverandre. Knullekompiser kan være fine å øve seg med, men noe god sex kan jeg ikke se for meg at det blir. Hodet må jo liksom med.

Vel, jeg har hatt god sex med venner, uten at det har vært noen sterke følelser inne i bildet. Men det er mulig vi har en ganske så forskjellig oppfatning av hva det å elske hverandre betyr.

 

Det hele spørs jo også helt hva slags type sex man er ute etter. Vill røff sex er ikke det samme som veldig romantisk sex. Men begge deler kan altså være god sex. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...