PiratRaff Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hei. Spørsmålet mitt er rettet til gutter. Selv er jeg heterofil, har dame og er meget lykkelig med det. Men jeg undrer meg bare litt, av nysgjerrighets skyld om der er noen menn der ute (som ikke nødvendigvis er homofil), men som har prøvd eller har hatt lyst til å eksperimentere med å bli tatt i baken. Er dette helt vilt fremmed, unaturlig og helt uakseptabelt å i det hele tatt tenke på? Eller fins der folk som har slike uprøvde fantasier? Selv kunne jeg faktisk tenkt meg å prøve noe slikt, ikke for jeg har lyst til det, men bare for eksperimentets skyld. Men jeg vil bare høre om der er noen som har like tanker rundt dette. Endret 18. august 2009 av PiratRaff Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er helt villt fremmed, unaturlig og helt uakseptabelt å i det hele tatt tenke på. Hysj. Lenke til kommentar
Gjest Jamil Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette er noe jeg også lurer på. Og faktisk så kunne jeg ha tenkt meg selv å opplevd dette, bare for eksperimentes skyld ja. Kanskje det er godt, hvem vet? Sånn ellers, så melder jeg meg frivillig hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_* Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg liker ikke å vise fram mitt nick i en slik tråd. Men jeg stiller meg også fram for å prøve ut et lite eksperiment. Bare ta kontakt i tråden, så kontakter jeg deg på PM Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Helt uaktuelt for meg, Ingen stake eller andre objektiver skal i nærheten av rumpa mi. Og det er også ganske ekkelt for meg å stikke kølla inn i et sted der sola aldri skinner og dritten kommer ut Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er helt uaktuelt ass! Ingentin skal inn der Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Leste noe på www.walkofshame.blogg.no tror jeg at, hun ene bloggeren var overbevist om at alle menn likte å ha noe i rompa. Jeg kunne kanskje prøvd en gang, men om jeg ville fortsette med det vet jeg ikke Lenke til kommentar
TommyBr Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) rart hvor negative 99% (tilsynelatende) gutta er til dette, da veldig mange gjerne kunne tenke seg å ta kjæresten sin bak. Jeg mener, det er trangt, godt og (forutsatt noen veldig enkle forhåndsregler) trygt. Dvs. veldig godt. men, jentene har desverre ikke blitt strenge nok enda. Hverken på dette eller på shaving. Jentene bør/skal si: Skal jeg skal du. liker gutta at det er glattbarbert: da skal du selv være det. Skal du stikke din [sett in din størrelse her] lange opp bak på henne må du først (ja først...) like å få en opp selv.. om ikke hun er den som vil det da.. edit: bør kanskje legge til at det er usedvanlig digg med noe som treffer helt riktig opp der ja. Endret 20. august 2009 av TommyBr Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 OMG, kan ikke tro at det virkelig er folk der ute som medlder seg frivillig til analsex på dette forumet Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kjenner noen som gjorde dette i fylla. Jeg tror de angrer STERKT! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Man skal jo kunne bli tilfredsstilt den veien.. P-Punktet eller noe sånt? men kan ikke si jeg har så meget lyst å prøve det.. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Av en eller annen grunn når dette kommer opp tenker jeg alltid på en scene fra S04 av Black Adder, der Black Adder tropper opp hos Cpt Darling og General Melchett (som spilles av Stephen Fry) som sier noe ala dette; "right up your ally". Lenke til kommentar
Vale Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Man skal jo kunne bli tilfredsstilt den veien.. P-Punktet eller noe sånt? men kan ikke si jeg har så meget lyst å prøve det.. Prostata heter det... Merkelig plass å ha et "g-punkt" egentlig! Det blir veldig feil for meg og hele tatt tenke i de baner som trådstarter. Men for all del, whatever makes you happy, som de sier i utlandet! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) melder meg på 3 kant! haha. Men ser ikke feilen i det egentlig, greit, hadde du fått en feit kukk i rumpa hadde det blitt feil i mine øyne. Naturen har lagd g-punktet til guttene i rumpa og hvorfor skal man ikke nyte det ? Skal vist nok være bedre enn å ha vanlig sex/runke... Sier ikke at du skal kjøre en dildo i ræva heller, men det jeg prøver å si er at hvis dama de feks suger deg og du får dobbelt så digg orgasme hvis hun putter noen fingre i rompa samtidig og begge er inn for å leke litt ekstra, hva er feilen med det da? Bare se på rune rudberg, ser jo ut som om han digger det Mange som sikkert tenker at det er homo, men de fleste gutter liker jo å ta dama i rumpa, er ikke det også homo da? Endret 21. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nei nei nei, gutter skal ikke ha noe som helst opp i rompa. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hvorfor ikke? Hvorfor skal jenter det? Egentlig skal ingen ha noe i rumpa men, sånn er det nå ikke da det er snakk om nytelse For å sette det på spissen: Det var aldri ment at man skulle gi oralsex heller, man man gjør det for nytelsen... Endret 21. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Strap-on OG menn skal strengt tatt ha noe opp i rumpa for å få g-punkt orgamse. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Syntes ikke at noe skal opp i rompa på noen samma om det er jente eller gutt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Syntes ikke at noe skal opp i rompa på noen samma om det er jente eller gutt. Er litt enig. Det er liksom noe med tarmer som ikke helt stemmer.. for ikke å snakke om det herlige brune. det blir litt feil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg