Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og anal-sex


PiratRaff

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Spørsmålet mitt er rettet til gutter. Selv er jeg heterofil, har dame og er meget lykkelig med det. Men jeg undrer meg bare litt, av nysgjerrighets skyld om der er noen menn der ute (som ikke nødvendigvis er homofil), men som har prøvd eller har hatt lyst til å eksperimentere med å bli tatt i baken. Er dette helt vilt fremmed, unaturlig og helt uakseptabelt å i det hele tatt tenke på? Eller fins der folk som har slike uprøvde fantasier?

 

Selv kunne jeg faktisk tenkt meg å prøve noe slikt, ikke for jeg har lyst til det, men bare for eksperimentets skyld. Men jeg vil bare høre om der er noen som har like tanker rundt dette.

Endret av PiratRaff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe jeg også lurer på. Og faktisk så kunne jeg ha tenkt meg selv å opplevd dette, bare for eksperimentes skyld ja. Kanskje det er godt, hvem vet?

 

Sånn ellers, så melder jeg meg frivillig hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sindre_*

Jeg liker ikke å vise fram mitt nick i en slik tråd. Men jeg stiller meg også fram for å prøve ut et lite eksperiment. Bare ta kontakt i tråden, så kontakter jeg deg på PM

Lenke til kommentar

rart hvor negative 99% (tilsynelatende) gutta er til dette, da veldig mange gjerne kunne tenke seg å ta kjæresten sin bak.

Jeg mener, det er trangt, godt og (forutsatt noen veldig enkle forhåndsregler) trygt.

Dvs. veldig godt. ;)

 

men, jentene har desverre ikke blitt strenge nok enda.

Hverken på dette eller på shaving.

 

Jentene bør/skal si: Skal jeg skal du.

 

liker gutta at det er glattbarbert: da skal du selv være det.

Skal du stikke din [sett in din størrelse her] lange opp bak på henne må du først (ja først...) like å få en opp selv.. om ikke hun er den som vil det da.. ;)

 

edit:

bør kanskje legge til at det er usedvanlig digg med noe som treffer helt riktig opp der ja.

Endret av TommyBr
Lenke til kommentar
Man skal jo kunne bli tilfredsstilt den veien.. P-Punktet eller noe sånt? :hmm:

 

men kan ikke si jeg har så meget lyst å prøve det..

 

Prostata heter det... Merkelig plass å ha et "g-punkt" egentlig! Det blir veldig feil for meg og hele tatt tenke i de baner som trådstarter. Men for all del, whatever makes you happy, som de sier i utlandet!

Lenke til kommentar

melder meg på 3 kant! haha.

 

Men ser ikke feilen i det egentlig, greit, hadde du fått en feit kukk i rumpa hadde det blitt feil i mine øyne.

 

Naturen har lagd g-punktet til guttene i rumpa og hvorfor skal man ikke nyte det ? Skal vist nok være bedre enn å ha vanlig sex/runke...

 

Sier ikke at du skal kjøre en dildo i ræva heller, men det jeg prøver å si er at hvis dama de feks suger deg og du får dobbelt så digg orgasme hvis hun putter noen fingre i rompa samtidig og begge er inn for å leke litt ekstra, hva er feilen med det da?

Bare se på rune rudberg, ser jo ut som om han digger det :p

 

Mange som sikkert tenker at det er homo, men de fleste gutter liker jo å ta dama i rumpa, er ikke det også homo da?

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Hvorfor skal jenter det?

 

Egentlig skal ingen ha noe i rumpa men, sånn er det nå ikke da det er snakk om nytelse :p

 

For å sette det på spissen:

 

Det var aldri ment at man skulle gi oralsex heller, man man gjør det for nytelsen...

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...