Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 For å "spice" opp siden min tenkte jeg å sette opp et registreringmulighet med login. har noen erfaringer med et bra script. Ikke hotscript.. der er det 2000 forskjellige. jeg trenger noe som duger uten og sitte å teste 2000 stk. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ermm.. hva skal de folka som registrer seg gjøre? Skal de skrive innlegg, artikkler, legge til linker etc.. har du MySQL tilgjengelig? Vil du ha admin funksjoner med? hva vil du ha?? Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 det beste og morsomste er jo å mekke noe sånt selv. Er en fin tutorial om dette på phpfreaks, http://www.phpfreaks.com/tutorials/40/0.php der varn. Så kan du mekke det slik du vil... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Tenkte brukerene skulle få tilgang til diverse sider (som de ellers ikke ville fått tilgang til), poste artikkler og poste linker. -Med admin -Jeg har tilgang til mysql(men null erfaring) Jeg har sett på hotscripts.com men fant liksom ingen som passet mitt behov. Håper dette lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå