Runningback Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har en Acer Aspire 6930. Jeg var nylig ute å reiste, hadde med min laptop i kofferten. Men når jeg kom fram til hotellet, og skulle koble meg opp på nettet så virket ikke tastaturet. Ca halve tastaturet fugnerer. Det er litt "random" hvilke knapper som fungerer, er ikke en slags deling på midten eller noe. Men de som fungerer er spredt over hele tastaturet. Og nei, ingenting er sølt oppi tastaturet. Så er det noen som vet hva dette skyldes? Er dette en garanti sak? Obs, har ikke forsikring. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Har en Acer Aspire 6930. Jeg var nylig ute å reiste, hadde med min laptop i kofferten. Men når jeg kom fram til hotellet, og skulle koble meg opp på nettet så virket ikke tastaturet. Ca halve tastaturet fugnerer. Det er litt "random" hvilke knapper som fungerer, er ikke en slags deling på midten eller noe. Men de som fungerer er spredt over hele tastaturet. Og nei, ingenting er sølt oppi tastaturet. Så er det noen som vet hva dette skyldes? Er dette en garanti sak? Obs, har ikke forsikring. bump Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Obs, har ikke forsikring. Ikke engang reiseforsikring? Transportskade er ikke garantisak (og er heller ikke reklamasjonssak). Kan maskinen ha fått en skade mens den lå "ubeskyttet" i kofferten? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er det noen synlige merker etter "slag e.l."? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Er det noen synlige merker etter "slag e.l."? Nope, PCn ser helt strøken ut. Og fungerer også 100% bortsett fra tastaturet. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Obs, har ikke forsikring. Ikke engang reiseforsikring? Transportskade er ikke garantisak (og er heller ikke reklamasjonssak). Kan maskinen ha fått en skade mens den lå "ubeskyttet" i kofferten? Men transport skade, trenger jo ikke å oppgi hvorfor tastaturet ble defekt. Kan jo bare si det var slik dagen etter. Har reiseforsikring ja. Den lå ikke så veldig bra beskyttet i kofferten nei. Tror du reiseforsikringen dekker dette? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 tastatur til acer 6930 får du Her for 290kr + moms/porto. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 tastatur til acer 6930 får du Her for 290kr + moms/porto. Tror du det bare er å skifte tastatur? Er ikke det der knappene? Tror det er noe galt inne i maskinen, en ledning eller noe lignende som har falt av. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 du finner nok service manual til maskinen på nettet, generelt er det bare 3skruer under maskinen du løsner så kan du løfte av tastaturet og koble ifra ledningen under. skadet tastatur er typisk symptom at deler av knappene ikke lenger fungerer siden elektronikken i tastaturet har fått seg en trøkk. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Aha takk. Skal sjekke om garantien/reiseforsikring dekker skaden først. Eller så må jeg nok prøve det du anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå