Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tastatur på laptop er defekt

Anbefalte innlegg

Har en Acer Aspire 6930. Jeg var nylig ute å reiste, hadde med min laptop i kofferten. Men når jeg kom fram til hotellet, og skulle koble meg opp på nettet så virket ikke tastaturet. Ca halve tastaturet fugnerer. Det er litt "random" hvilke knapper som fungerer, er ikke en slags deling på midten eller noe. Men de som fungerer er spredt over hele tastaturet.

Og nei, ingenting er sølt oppi tastaturet. Så er det noen som vet hva dette skyldes? Er dette en garanti sak?

Obs, har ikke forsikring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Acer Aspire 6930. Jeg var nylig ute å reiste, hadde med min laptop i kofferten. Men når jeg kom fram til hotellet, og skulle koble meg opp på nettet så virket ikke tastaturet. Ca halve tastaturet fugnerer. Det er litt "random" hvilke knapper som fungerer, er ikke en slags deling på midten eller noe. Men de som fungerer er spredt over hele tastaturet.

Og nei, ingenting er sølt oppi tastaturet. Så er det noen som vet hva dette skyldes? Er dette en garanti sak?

bump

Lenke til kommentar

Ikke engang reiseforsikring?

Transportskade er ikke garantisak (og er heller ikke reklamasjonssak). Kan maskinen ha fått en skade mens den lå "ubeskyttet" i kofferten?

Men transport skade, trenger jo ikke å oppgi hvorfor tastaturet ble defekt. Kan jo bare si det var slik dagen etter.

Har reiseforsikring ja. Den lå ikke så veldig bra beskyttet i kofferten nei. Tror du reiseforsikringen dekker dette?

Lenke til kommentar

du finner nok service manual til maskinen på nettet, generelt er det bare 3skruer under maskinen du løsner så kan du løfte av tastaturet og koble ifra ledningen under.

skadet tastatur er typisk symptom at deler av knappene ikke lenger fungerer siden elektronikken i tastaturet har fått seg en trøkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...