spanks Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei jeg er team leder for det nylig dannete kinetic cs:s teamet. vi leter fortsatt etter spillere som kan hjelpe laget vårt. Det er noen ting/erfaringer du må ha før du kan bli med: -deltatt i tidligere klaner -spilt kamper(5on5) -skal helst være mid skilled -kunnskap om ventrillo -du må være aktiv på forum og vt. teamet er et matche team som skal bla. bli med i ESL turneringer. hvis dette virker fristene legg inn en søknad på www.kinetic-gaming.org NB!: det er kun 8 plasser totalt, fordelt over 2 teams med 1 team leder på hvert team! MVH. Spanks Lenke til kommentar
sigurd731 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei jeg er team leder for det nylig dannete kinetic cs:s teamet. vi leter fortsatt etter spillere som kan hjelpe laget vårt. Det er noen ting/erfaringer du må ha før du kan bli med: -deltatt i tidligere klaner -spilt kamper(5on5) -skal helst være mid skilled -kunnskap om ventrillo -du må være aktiv på forum og vt. teamet er et matche team som skal bla. bli med i ESL turneringer. hvis dette virker fristene legg inn en søknad på www.kinetic-gaming.org NB!: det er kun 8 plasser totalt, fordelt over 2 teams med 1 team leder på hvert team! MVH. Spanks Hei kunne tengt meg å joinë går utifra at det er en tryout heter sigurd731 om dere er intrissert .Det er bare å Pm meg ¨på steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå