Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nytt hovedkort, ikke bilde på skjermen, Tastatur og mus lyser ikke.

Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg akkuratt bygd 1 PC. Den starter, går i ca 5 sekunder så slår den seg av seg automatisk, ca 10 sekunder etter på så starter den automatisk men da får jeg ikke bilde på skjermen og mus eller tastatur funker ikke.

Noen som har tips til hva som kan være galt? Hadde akkuratt samme hovedkort sist gang, men det var defekt så jeg kjøpte likens så jeg ''viste at det ville funke''.

Hovedkort: MSI x48c Platinum

Takk takk =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, da har jeg akkuratt bygd 1 PC. Den starter, går i ca 5 sekunder så slår den seg av seg automatisk, ca 10 sekunder etter på så starter den automatisk men da får jeg ikke bilde på skjermen og mus eller tastatur funker ikke.

Noen som har tips til hva som kan være galt? Hadde akkuratt samme hovedkort sist gang, men det var defekt så jeg kjøpte likens så jeg ''viste at det ville funke''.

Hovedkort: MSI x48c Platinum

Takk takk =D

det kan jo være at enkelte av de deler du har kjøprt ikke går så godt sammen. eller kanskje det kan ligge i kablene og hvordan du har komplett til det. jeg har en egen pc som jeg satt sammen med de deler jeg ville ha. men det var ikke jeg som satte den opp det var en kompis av meg:P . jeg er ikke det beste på område med feilene kan være veldig enkelte løsninger eller det man ikke tenker på. lykke til videre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...