grebyl88 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har et problem med min innebygde microfon som ikke klarere å samarbeide med mitt headsett som jeg plugger inn i PCen. Når jeg snakker med folk så er det microfonen på PCen som fanger opp stemmen min, og ikke microfonen i headsettet. Spørsmålet mitt er vel bare hvordan får jeg microfonen som er på headsettet til å fange opp min stemme og at den innebygde microfonen blir deaktivert? Jeg har en Acer Aspire 7730Z Med Windows Vista Home Premium. All hjelp mottas med et stort takk Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det skal være mulig å deaktivere den interne mikken, og aktivere input der du kobler inn headset mikken.Gjøres i kontrollpanel Lenke til kommentar
grebyl88 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg er ikke helt stødig på hvordan man gjør det, jeg tror jeg har gjort det, men det fungerte ikke. Kunne noen forklare meg hvordan dette gjøres? Slik at jeg vet om jeg har gjort det rett eller ikke. Endret 20. august 2009 av grebyl88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå