♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sa hei til mamma Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tok en papir bit mindre av dorullen for å vise litt respekt til regnskogen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Eg har gitt bort ikkje mindre enn 100 klemmar i dag... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kom på at jeg sikkert redda et liv forrige helg. Det er jo verdt å skryte av. Fant en mann liggende i gata da jeg kom hjem fra jobb en natt. Klokka var vel rundt 03. Prøvde å få liv i ham, snakket til og rista i ham lenge, men ingen respons. Så da ringte jeg politiet, som kom med blålys og greier. De fikk ham på beina, vettø. Han hadde lett kunne blitt påkjørt der han lå i mørket, og for alt jeg vet kunne han kvalt seg selv med sitt eget spy også. Alkohol, altså. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du er ein HELT, Martine! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Det er helt sant, Breidablik. Helt sant. Endret 11. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 TheMartine har gjort nok godegjerninger for oss alle resten av uka. A real hero! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 *snip* Takk for hjelpa. Idag har jeg ikke gjort en eneste god gjerning... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke noe problem, Douchbag. Har jeg gjort noe godt for andre i dag, da? Hmz. Blunka med varselblinkerne for å takke traktoren som slapp oss forbi, selv om han hadde irritert livet av meg i lang tid og kjørt forbi minst ti bussholdeplasser innen den tid. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Kjøpte lasagne og farris til en tilfeldig tigger på Karl Johan, som ble kjempeglad Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjøpte lasagne og farris til en tilfeldig tigger på Karl Johan, som ble kjempeglad Du og di tiggerne Men du er fryktelig snill må jeg si Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 På Fredagen hjelpte jeg faktiskt en gutt som var nere på å bli ned slått Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 jeg hjalp naboen min på ungdomskolen ( 8. kl ) faktisk! en gutt som plaget henne, han stoppet Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 I forrige uke lot jeg en gammel dame låne mobiltelefonen min for å ringe hjem, da vi satt på busstoppet. Ooooog, da jeg var på butikken og skulle legge varene mine oppi posen, la jeg merke til at hun damen foran meg som var på vei ut av butikken, hadde glemt tomatene sine. Jeg ropte etter henne. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fikk noen som var litt deppa til å bli glad Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Sov i telt i skogen for å spare strøm! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Holdt opp døra for en mor med barnevogn som skulle inn i bygget. Hun viste ikke noen form for takknemmelighet. Gjør jeg det igjen? Nei. A. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hjalp mor med dataen , og far Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Holdt opp døra for en mor med barnevogn som skulle inn i bygget. Hun viste ikke noen form for takknemmelighet. Gjør jeg det igjen? Nei. A. Ja, det er sinnsykt demotiverende å ikke få noen form for respons når man hjelper folk. Men samtidig synes jeg ikke den ene dustekjerringa skal få gjøre det vanskeligere for andre barnevognmødre heller, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå