trash__ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Som alle vet, skal man alltid og uansett gjøre en god gjerning daglig. Dette kan være alt fra å hjelpe gamle damer inn på youtube, til å selge småkaker for de lokale speiderne. Og ettersom diskusjon.no's medlemmer er både snille og glade i å skryte av det, følte jeg at vi trengte en tråd hvor vi kunne skryte av våre daglige heltedåder. Gjerningsliste og "highscores" kommer i førstepost etterhvert Jeg begynner, #1 - Ga flexikortet mitt til en liten gutt som hadde mistet t-banepengene sine. Endret 8. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 #2 Har ikke plaget småsøsknene mine Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kjørte ei veninne til søppelfyllinga i går, men den var stengt. Kjører litt tilbake å ser at fretex er åpen ennå så vi stikker innom der å spør om de vil ha alle tingene. (lysestaker, div tøy, pynteting osv, fullt brukbart) Såe, jepp. Fretex var gårsdagens gjerning. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 I dag ga jeg 50 kr til en tigger på karl johan. Dagens gode gjerning fullført Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Holdt meg hjemme fra jobb og dermed unngått og smitte tusner med svineinfluensa. Å unngå å smitte folk vil også være min gode gjerning frem til mandag. Edit: Jobber i en matvarebutikk med mange kunder. I dag var det varedag Endret 18. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Leverte et postkort som hadde kommet feil - uten å få betaling Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Gjorde alle leksene før jeg gamet Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Øøøøøøh, jeg var våken på skolen! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Dele ut HoN-betakeys Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg jobbet i barnehagen. GRatis! Som jeg skal gjøre resten av året, som en del av utdanningsvalg i 9. klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg jobbet i barnehagen. GRatis! Som jeg skal gjøre resten av året, som en del av utdanningsvalg i 9. klasse Lykke til! Jeg var en uke på barneskolen og det var evig nok for meg. Edit: Dagens gode gjerning var at jeg tok oppvasken. Endret 8. september 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gav lighteren min til en "knarker" som vill kjøpe den av meg. Han trengte den mer enn meg og han ble genuint glad. De fleste er meget avvisende mot "slike folk". Jeg gir ikke penger til tiggere, men denne karen ville kjøpe den av meg. Da så jeg det helt naturlig å være vennlig med han Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jobbet en time lenger for en som var sliten på jobb. :> Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg ga bort godteri på skolen, Jeg gikk også hjem, for å ikke spy på de andre ( Jeg kom akkuratt hjem og opp på do før jeg spøy ) , Og jeg gjør forsatt lekser- Ettersmak av spy er EKKELT Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg ga bort godteri på skolen, Jeg gikk også hjem, for å ikke spy på de andre ( Jeg kom akkuratt hjem og opp på do før jeg spøy ) , Og jeg gjør forsatt lekser- Ettersmak av spy er EKKELT Så du smitta folk ved å gi bort godteri på skolen? Og du bidrar med å ødelegga folks tenner og helse ved å gi bort godteri? Denne tråden trenger en som passer på hva som faktisk er gode gjerninger, og ikke bjørnetjenester eller noe annet. Så jeg kommer til å passe på her framover! Endret 9. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok, Da gjorde jeg en tigger en tjeneste ved å ikke gi han godteri Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Handlet mat for farmoren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå