Gå til innhold

Den overraskende korte gode gjerning-tråden

trash__

Anbefalte innlegg

Som alle vet, skal man alltid og uansett gjøre en god gjerning daglig. Dette kan være alt fra å hjelpe gamle damer inn på youtube, til å selge småkaker for de lokale speiderne. Og ettersom diskusjon.no's medlemmer er både snille og glade i å skryte av det, følte jeg at vi trengte en tråd hvor vi kunne skryte av våre daglige heltedåder.

Gjerningsliste og "highscores" kommer i førstepost etterhvert :)

Jeg begynner,

#1 - Ga flexikortet mitt til en liten gutt som hadde mistet t-banepengene sine.

Endret av w0bni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte ei veninne til søppelfyllinga i går, men den var stengt. Kjører litt tilbake å ser at fretex er åpen ennå så vi stikker innom der å spør om de vil ha alle tingene. (lysestaker, div tøy, pynteting osv, fullt brukbart)

Såe, jepp. Fretex var gårsdagens gjerning.

Lenke til kommentar

Holdt meg hjemme fra jobb og dermed unngått og smitte tusner med svineinfluensa. Å unngå å smitte folk vil også være min gode gjerning frem til mandag.

Edit: Jobber i en matvarebutikk med mange kunder. I dag var det varedag :innocent:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349
Jeg jobbet i barnehagen. GRatis! Som jeg skal gjøre resten av året, som en del av utdanningsvalg i 9. klasse

Lykke til!

Jeg var en uke på barneskolen og det var evig nok for meg.

Edit: Dagens gode gjerning var at jeg tok oppvasken.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Gav lighteren min til en "knarker" som vill kjøpe den av meg. Han trengte den mer enn meg og han ble genuint glad. De fleste er meget avvisende mot "slike folk". Jeg gir ikke penger til tiggere, men denne karen ville kjøpe den av meg. Da så jeg det helt naturlig å være vennlig med han :)

Lenke til kommentar
Jeg ga bort godteri på skolen,

Jeg gikk også hjem, for å ikke spy på de andre ( Jeg kom akkuratt hjem og opp på do før jeg spøy ) , Og jeg gjør forsatt lekser- Ettersmak av spy er EKKELT

Så du smitta folk ved å gi bort godteri på skolen? :p

Og du bidrar med å ødelegga folks tenner og helse ved å gi bort godteri? :evil:

Denne tråden trenger en som passer på hva som faktisk er gode gjerninger, og ikke bjørnetjenester eller noe annet.

Så jeg kommer til å passe på her framover!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...