kimrenea Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, jeg er en gutt på 17 , jeg trener styrke 3 dager i uka (Hele kroppen hver trening).. Det jeg lurte på er hvordan jeg kan få mindre underhudsfett uten å miste muskler? Vil bli mer markert (mindre fett, synlige muskler) , men vet ikke ossen jeg kan gjøre det...??? Jeg veier rundt 70, er 1,72 høy, tar proteiner og Creatine hver dag.. Takk på forhånd folkens! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mer protein/mindre karbohydrat/fett i kosten, et lite kaloriunderskudd, tren styrke uten progresjon for å vedlikeholde musklene og bruke energi, samt mer fokus på kardio (joggetur før frokost, f.eks.). Lenke til kommentar
kimrenea Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Mer protein/mindre karbohydrat/fett i kosten, et lite kaloriunderskudd, tren styrke uten progresjon for å vedlikeholde musklene og bruke energi, samt mer fokus på kardio (joggetur før frokost, f.eks.). Åja, så du mener sånn som kylling, fisk osv?.. også en joggetur på hviledagene da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå