Justitiarius Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 God kveld! Lurte på om noen hadde erfaring med Opteka sitt batterigrep til Canon EOS 350D. Hvis man kjøper uorginal, er det da stor sjangse for at kameraet kortslutter? Og passer de orginale NB-2LH batteriene inn i dette grepet? Hva syns dere? Er det en stor 'risk' å kjøpe uorginalt, eller bør jeg gå for det? Her er grepet jeg lurer på! Takk for svar Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Bump..! Lenke til kommentar
Spook Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Uorginalt batterigrep fungerer helt greit og alle de variantene jeg har sett og brukt har hatt tilnærmet samme kvalitet som originalene, det har faktisk vært vanskelig å skille dem fra originalene hadde de ikke manglet logo. Det samme med uoriginale batterier, selv om det er en del "skremsel" rundt dette så har jeg ingen motforestillinger for å bruke slike. og spesielt om du kun bruker dem i et batterigrep, da vil uansett kun grepet bli skadet dersom galt går værst. Men det merket som kanskje er best annsett blant de uoriginale batterigrepene er Phottix som du enklest og greiest kjøper på eBay. Se her, langt billigere og muligens bedre enn det du lenker til, inneholder det samme (to batterier) og porto er i tillegg inkludert. og eBay selgere merker gjerne varer med en lavere verdi (i motsetning til Amazon) slik at du trolig slipper mva og fortollingsgebyr også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå