morgan_kane Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvordan gjør man det? alt fra bokmerker til utvdelser. Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 MozBackup http://mozbackup.jasnapaka.com/ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Går det ikke ann å gjøre det manuelt med å bare flytte noen mapper og diverse? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, kopier innholdet i profilmappen din. Tror det er presisert hvor den ligger i Ofte Stilte Spørsmål i andreinnlegget til Tråden om Firefox 3 (signaturen min). Si ifra hvis du trenger mer hjelp Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Fant den. men e bokmerkene mine der? lagde en slags json fil med bokmerkene også men aner ikke hvordan eg skal bruke den igjen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kopierer du hele innholdet i profilen din har du alt og trenger ikke tenke på å lage ekstra kopier av bokmerker osv. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Forøvrig så vil jeg anbefale deg, og andre, å lese litt om innholdet i Firefox sin profil mappe. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå