KapteinKos Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei. Har tenkte på å anskaffe meg en ny PC for spill og generell morro på fritiden. Har for tiden en helt grei PC, men den mangler litt på ytelse for de nye spill osv. Det jeg lurer på er hva som ville være en rimelig pris å ta for den ettersom jeg helst vil ha den solgt før jeg kjøper en ny. Her er litt info om delene som er i PC'en : Prosessor : AMD athlon 64 X2 Dual core 3800+ 2.00 gHz Ram: 2 GB DDR2 RAM Skjermkort: XFX Geforce 8600GT Hovedkort: MSI K9AGM2-FIH, AMD 690G+SB600, HDMI (PC'en var til reprasjon for noen måneder siden å fikk byttet hovedkort fordi det var defekt, så MSI kort er i, men et som er lik model eller litt bedre enn MSI K9AGM2-FIH som jeg har skrevet over.) Ekstra deler som er satt på i ettertid etc: Lydkort: TerraTec SoundSystem Aureon 5.1 PCI Eventuell neon stang kan monteres inni ( som kosta 300,- ), den er ikke bruk. Kabinett: In-Win C603 Midi Tower ATX Sort ( Modifisert med rundt blått plexiglass hvor sirkelen på kabinettet var før. PS! gir innsyn neon lys etc lyser igjennom. ). Ekstern PCI vifte standard til rundt 400,- - Har lagt ut PC'en før til 3000,- på Zett.no uten å få respons. Hva er rimlig pris å ta for PCen utifra informasjonen jeg har gitt ovenfor? NB! Ekstra informasjon kan utgis om ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå